En dan nu... Airwork BBQ?

En dan nu... Airwork BBQ?

  • vrijdag 23 juni

    Votes: 6 18.8%
  • vrijdag 30 juni

    Votes: 5 15.6%
  • ik kan beide data

    Votes: 15 46.9%
  • ik kan niet in juni

    Votes: 6 18.8%

  • Total voters
    32
EL Stevo said:
Yo FD,

In het clipje van BdM kan je HET bewijs zien dat we je aan het bellen waren.....

Hahhahaa, volgend jaar ben je er zeker wel???:p: :p: :kiss:

Ciao Steef

Jo Steef -

Zag het nu pas! wist dat ik niet moest opnemen toen ik "annoniem" zag op mn schermpje.

Hoop in Aug. ff in 't vaderland te zijn. I'll keep you posted.

FD
 
Mevr Flyboy ziet het ook wel zitten om volgend jaar weer mee te komen naar de BBQ in z'n huidige vorm. Meteen een leuk sub-onderwerp voor psycho-student: vliegers houden niet van verandering....

FD,

ik kom nou net in augustus die kant op... ontloop je me? Ik gok rond de 15e, maar hou je op de hoogte.

Erik.
 
Als de BBQ in z'n huidige vorm naar tevredenheid is, dan des te beter! Lekker relaxed. Maar volgend jaar huur ik dan wel een of twee terras heaters, want m'n voeten waren de volgende ochtend nóg koud.
 
Vóór!

Vóór!

Diana said:
...iets op Schiphol, een seminar...
Goed idee... Zou het enthousiasme van airwork(ers) zeker goed doen om naast de bbq nog een aantal zaken te organiseren. Misschien zijn er airworkers die vanuit hun werk (atc, airline, luchtmacht, groundhandling, whatever) iets kunnen organiseren of ken je iemand die een geweldig seminar over .. kan geven.
Ben benieuwd..! :rt:
 
Op het moment van de bbq zaten metrodriver en mevr. metrodriver een steak naar binnen te werken bij een bbq joint toen halverwege de steak de telefoon ging en de doctor aan de draadloze lijn hing met de mededeling dat we zsm naar het ziekenhuis moesten. Ultrasound foto's hadden uitgewezen dat metrodriver jr nogal wat aerobatics had uitgevoerd en zichzelf in een moeilijke positie had gebracht. Een normale arrival was niet meer mogelijk en een alternate procedure moest dus worden uitgevoerd. Vanwege de reeds half geconsumeerde steak (die net als extra fuel) moest worden afgebrand arriveerde metrodriver jr dus de volgende morgen. Alles is goed afgelopen en iedereen is in goede gezondheid
 
... Of koude pizza restanten voor onbijt...... (kan ik nogsteeds niet)
 
haha dat is grappig mannen... Die pancakes gaan er bij FD wel in overigens !! maar pizza de volgende ochtend (ok na de microwave), vind ik maar niks... Och, heb een Denny's en een 24/7 Diner om de hoek zitten, dus moet niet huilen.

Aan de andere kant.... Als ik mn vrienden zoute drop pobeer te voeren ,spugen ze het uit binnen 1.2 seconden.....
 
windshear said:
Volgend jaar zal ik er eindelijk ook bij zijn. Dit jaar was het op een ouwe-wijve-haar-op-zijn-kant na, gelukt.

Ik neem dan ook mevrouw Windshear mee.

Blij te zien dat het allemaal zo goed is verlopen, en daardoor nog steviger balend, maar goed. Dreams en DrBob, moet jullie toch ook aanspreken dit? Meerijden?


Groet
Windshear.

Tja als de grote baas gaat, dan kan de kleine jongen niet achterblijven toch... ;)
Dat DrBob niet geweest is... DIe was er vorig jaar wel dacht ik met Wepz.
 
Flying Dutchman said:
Aan de andere kant.... Als ik mn vrienden zoute drop pobeer te voeren ,spugen ze het uit binnen 1.2 seconden.....
Zelfde ervaring met Canadezen; een rolberoerte kregenze toen ik vrolijk uitdeelde van mijn survival pakketje uit Nederland! En dan hebben we het nog wel over KLEENE drop!! Encroyable...
 
bedankt voor de congrats!
Wat ook niemand hier wil eten: snee brood met hagelslag! Ze weten niet wat ze missen ! Misschien maar goed ook. In iedergeval weet ik precies wanneer mijn doos hagelslag leeg is.
 
De BBQ-gangers zullen zich misschien herinneren dat Mrs Flyboy wat excess baggage met zich meedroeg. Deze is gisteravond gedropt in de DZ te Den Bosch.

De kleine Flybaby luistert naar de naam Meike. Moeder en dochter maken het uitstekend.
 
:yeehaa: Gefeliciteerd!:yeehaa:

En kwam ze er vliegend uit? dat moet haast wel na het vluchtje in de chipmunk :D

Meike een mooie naam!

SB
 
Happy Landing on planet Earth Meike.
Als het goed is, zal het een 'greaser' van een landing zijn geweest.

:yeehaa:

Beschuit met muisjes.


Geluk


WS
 
Back
Top