En dan nu... Airwork BBQ?

En dan nu... Airwork BBQ?

  • vrijdag 23 juni

    Votes: 6 18.8%
  • vrijdag 30 juni

    Votes: 5 15.6%
  • ik kan beide data

    Votes: 15 46.9%
  • ik kan niet in juni

    Votes: 6 18.8%

  • Total voters
    32
Jo steef -

Lijkt me gezellig buddy! we moeten maar een welcome/house warming/after party houden at your new crib.

Verder gaat FD ook nog een BBQ op poten zetten, daar ben je ook van harte welkom. Bel je tzt wel.

Ya'll have fun in Teuge!
FD
 
Last edited:
Teuge-Almere in 45 minuten

Teuge-Almere in 45 minuten

Diana, wederom bedankt! Dat was weer een zeer geslaagde avond. Ik heb wat foto's geupload die met mijn camera geschoten zijn. (SMD, je zou fotograaf moeten worden, ze zijn erg goed gelukt! ;))

http://wepz2006.myphotoalbum.com/

Till next year!

PS. Foxtrot, thanks again for the pleasant flight! :cool:
 
groepsfoto-airworkbbq2006.jpg


Vond het ook weer héél gezellig! Leuk om te zien:

- hoe ATPL-studenten van de 1e BBQ nu weer terugkeren als verkeersvliegers mét werk,
- hoe de doorgewinterde Airwork BBQ'ers precies weten wanneer het juiste moment aangebroken is om in alle rust de worstjes te gaan draaien (you know who you are!),
- hoe er dit keer een record aan 'aanhang' mee was die zich ook prima leek te amuseren in het we-praten-hier-alleen-over-vliegen-gebeuren,
- hoe de Stinson en Chipmunk in formatie voorbij komen en er in paniek naar de camera's wordt gegrepen voor dit "kodak moment",
- hoe je elkaar bij de ene BBQ als vliegers bij verschillende binnen- en buitenlandse maatschappijen tegenkomt, en de volgende BBQ als collega's bij dezelfde maatschappij (en dan ook nog als chefke en "in opleiding"),
- hoe de Chipmunk voor het eerst drie personen aan boord had en die derde persoon nog niet eens op de wereld is gezet maar nu al een barrel roll heef gemaakt,
- hoe Flying Dutchman - uiteraard terecht balend dat hij er niet bij kan zijn - telefonisch contact maakt met de BBQ,
- hoe zelfs het eten luchtvaartgebonden is: de slager is een parachutist,
- hoe men aan elkaar vraagt wie de mysterieuze en welbespraakte Arthorizon nou is en mijn suggestie dat het mijn alter ego is bruusk terzijde wordt geworpen wegens de geheel andere stijl,
- hoe onbegrijpelijk het is dat niet geheel Airwork op de BBQ is, men weet niet wat men mist!
- hoe men toch altijd weer gelukzalig uit de Chip en Stinson stapt na een vlucht, of men nu van alles gewend is te vliegen of niet,
- hoe breed het onderwerp luchtvaart is, van de aanschaf van een diesel-kist tot de EMVO op Woensdrecht, van hot topics als de KLS directie tot het doornemen van elkaars werkgever, van politie- tot marinehelikopters
- hoe de weergoden de BBQ altijd weer gunstig gezind zijn,
- hoe beledigd men kan zijn dat alleen El Stevo zijn naam in rood heeft op de badge, terwijl Flyboy.nl toch óók alle BBQ's aanwezig is geweest!

Iedereen nogmaals bedankt voor de gezelligheid, en uiteraard op deze plek ook mijn grote dank aan Rob Maatman en Peter de Graaf, die wederom respectievelijk hun Stinson en Chipmunk geheel belangeloos hebben aangeboden aan deze Airwork bijeenkomst. Echt super! En ook Foxtrot uiteraard, die Sierra Mike Delta en Wepz mee vliegen nam in de diesel Diamond!

Meer foto's zijn te bewonderen op http://airwork.myphotoalbum.com/
 
Hahahahahah

Diaan, was weer erg gezellig. Nogmaals bedankt voor het regelwerk.

Groeten Steef

PS1 Zoveel worstjes heb ik niet op.....
PS2 Ik zal mijn naambordje voor volgend jaar bewaren
PS3 Leuke foto's
 
..toppertje!

..toppertje!

..toppertje! Wat een sfeertje zeg.. :biertje: Zo'n bbq is natuurlijk de kroon op je (air)work Diana...
Heerlijk gegeten, gezellig gebabbeld met oude bekenden & nieuwe gezichten en een spontane rondvlucht in een schitterend vliegtuig.

Wepz said:
(SMD, je zou fotograaf moeten worden, ze zijn erg goed gelukt! ;))
..PS. Foxtrot, thanks again for the pleasant flight! :cool:

Wepz, graag gedaan.. het is teveel eer: de Diamond vloog zo smooth dat je daar alleen maar scherpe foto's in kunt maken..
Foxtrot, ik sluit me bij Wepz aan: mooi vluchtje gemaakt, superbedankt! :radar:
 
kunnen jullie volgend jaar aub Art bellen ipv mij? het is niet leuk in uniform te staan en aan te horen dat sommige mensen aan de BBQ en aan het bier zitten.

thanks in advance!

Geloof het of niet.. FD en Art kwamen "this close" om langs te komen met een sjesnaatje... Helaas moest FD de 21e, 22e en 23e werken.... En Art werkt 24/7....
 
Yo FD,

In het clipje van BdM kan je HET bewijs zien dat we je aan het bellen waren.....

Hahhahaa, volgend jaar ben je er zeker wel???:p: :p: :kiss:

Ciao Steef
 
Héél leuk, die foto's!

Voor 2007 denk ik het anders te gaan doen. Iets anders dan een BBQ. Wel eten en drinken uiteindelijk, maar misschien daarvoor of tijdens iets anders. Ben je het daar wel of niet mee eens? Een Airwork ontmoetingstent tijdens een airshow, met z'n allen ballonvaren en daarna de kroeg in (brainwave Boss du Manche), iets op Schiphol, een seminar... Serieus of fun of een combi daarvan... Wilde ideeën en suggesties welkom!
 
Airwork BBQ

Airwork BBQ

Diana,

Om heel eerlijk te zijn moet ik zeggen dat het zoals het nu is, eigenlijk perfect is!
Al was ik er pas voor de eerste keer en heb ik misschien niet zoveel recht van spreken. Op een airshow verdwijn je redelijk snel in het grote geheel en blijft er uiteindelijk weinig van over, tevens heb je zelf niet alles in de hand.

Ook het verplaatsen van de locatie lijkt me niet echt handig, dit ligt lekker in het midden van Nederland, en is ook een heel mooi veld! Het enige waar ik op hoop is dat er een hotel/Bed and Breakfast op het veld komt. Zodat er (meer)mensen zullen zijn die " DOORGAAN" en even een kleine afterparty gaan houden, en je aansluitend terplaatse in je mandje kan vallen:snore:

Teuge is prima en relaxed:) volgend jaar zal ik proberen om ook een kist mee te nemen de FLD of de TDI zodat er meer mogelijkheid is voor mensen om even een tripje te hakken.

Dus wat mij betreft, volgend jaar gewoon weer op Teuge in dezelfde setting! En ms André gaat weer gewoon mee, want ze heeft zich prima vermaakt! Laat dit ook gelijk een aanmoediging zijn voor andere Airworkers, met vrouwen worden feestjes leuker! Heb je geen vriendin? geen nood, regel "iets leuks" op het werk of in de buurt en laat haar meegenieten van de geneugten van de Airwork BBQ!

Groeten

:)André:)

PS: En we willen Flying Dutchman toch niet het excuus geven dat ie niet meer kan komen omdat de setting hem niet bevalt!
 
Volgend jaar zal ik er eindelijk ook bij zijn. Dit jaar was het op een ouwe-wijve-haar-op-zijn-kant na, gelukt.

Ik neem dan ook mevrouw Windshear mee.

Blij te zien dat het allemaal zo goed is verlopen, en daardoor nog steviger balend, maar goed. Dreams en DrBob, moet jullie toch ook aanspreken dit? Meerijden?


Groet
Windshear.
 
Ik vond het ook erg gezellig en super om ook nog even mee te kunnen vliegen! In formatie vliegen is echt zo ontzettend tof om te zien en om mee te maken!

Heb de dag erna nog een tripje gemaakt met de TDI naar Texel, mooi kistje ook! Zou inderdaad leuk zijn als die er ook bij is volgend jaar.

Een ieder die zich heeft ingezet voor de BBQ bedankt! En tot volgend jaar!
 
leuke foto's indd!! heb gelijk een nieuwe wallpaper! (mevr. bounty -- hehe just kidding E).

Diana ziet er ook steeds mooier uit.. inmiddels een jaartje of 29 geworden?

FD
 
André said:
Diana, En ms André gaat weer gewoon mee, want ze heeft zich prima vermaakt! Laat dit ook gelijk een aanmoediging zijn voor andere Airworkers, met vrouwen worden feestjes leuker! Heb je geen vriendin? geen nood, regel "iets leuks" op het werk of in de buurt en laat haar meegenieten van de geneugten van de Airwork BBQ!

Groeten

:)André:)

PS: En we willen Flying Dutchman toch niet het excuus geven dat ie niet meer kan komen omdat de setting hem niet bevalt!

ahhhh no worries my friend... Je hebt mn meest recente foto's gezien ;) :p:

Teuge 2007 ! hebben we al een datum ? :grijns:

Ik kom naar Teuge 2007 als het zusje van prettyfly ook meekomt met me vanuit de VS....

EDIT: Flyboy wanneer ziet je in Ohio ?? ben het alweer vergeten.... Hoor het wel.

groeten vanuit de mile high city.
 
Back
Top