En daar gaan we weer !

@ Naudjuh

Ik schrijf niet dat het jou mening is. Het is mijn mening. Jij hebt de definitie gepost van het woord advertorial. Goed lezen wat ik schrijf.

@ Count Blah

:grijns: :grijns:

Grtz Mike5
 
@ Naudjuh

Ik schrijf niet dat het jou mening is. Het is mijn mening. Jij hebt de definitie gepost van het woord advertorial. Goed lezen wat ik schrijf.

Grtz Mike5

Oke, daar zat ik dus over in de twijfel.
Sorry voor mijn misverstand.
 
Gasten, denken jullie nou echt dat klm geen vliegers wil? Ze willen kwalitatieve mensen, en niks anders. Als men masaal niet aan de eisen voldoet, is dat jammer, maar je wilt de kwaliteit van jou maatschappij hooghouden. Er is heus een reden waarom ze geen vrijemarkters of andere vliegscholen wil hebben.

En over advertenties gesproken, wil men zo gefrustreerd doen over artikelen van de KLM zal ik een brief naar stella sturen omdat zij al maanden onze regionale krant volspammen dat het zo leuk is om piloot te worden, en dat niet in een reclamebericht maar krantartikel...

Please get a life, ga vliegen, of iets anders nuttigs doen en ga je niet zitten te stressen op hetgeen er in kranten verschijnt, zo zit het leven eenmaal in elkaar.

PrimAir
 
Ze willen kwalitatieve mensen, en niks anders.

Ah... nu weet ik eindelijk wat precies mijn probleem is! Ik ben Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!

Please get a life, ga vliegen, of iets anders nuttigs doen en ga je niet zitten te stressen op hetgeen er in kranten verschijnt, zo zit het leven eenmaal in elkaar.

Kijk... alles ging goed tot deze opmerking. Geen brevet, 30 posts en meteen een grote mond. Altijd leuk, iemand die precies weet hoe het in elkaar zit...
 
Gasten, denken jullie nou echt dat klm geen vliegers wil? Ze willen kwalitatieve mensen, en niks anders. Als men masaal niet aan de eisen voldoet, is dat jammer, maar je wilt de kwaliteit van jou maatschappij hooghouden. Er is heus een reden waarom ze geen vrijemarkters of andere vliegscholen wil hebben.

Please get a life, ga vliegen, of iets anders nuttigs doen en ga je niet zitten te stressen op hetgeen er in kranten verschijnt, zo zit het leven eenmaal in elkaar.

PrimAir

Primair, bedankt voor deze bijdrage, top! Als je er niets van weet, bemoei je er dan niet mee.

PrimAir said:
Please get a life, ga vliegen, of iets anders nuttigs doen en ga je niet zitten te stressen op hetgeen er in kranten verschijnt, zo zit het leven eenmaal in elkaar.

Zoals je misschien ziet, is dit gedeelte voor beroepspiloten. En daar heb jij niets te zoeken. En hebben de mensen die hier posten 'the life' waar jij van droomt.

Daahaaag!
 
gekwalificeerde niet, goede wel...... :angel:

"De KLM heeft steeds meer moeite goede piloten te vinden"

En de KLS/NLS kunen niet genoeg leveren? :) Inkoppertje..

Ach ja, pro/contra KLM/KLS etc.. Je kan er bijna een aparte site voor opzetten.
Jammer dat het zo moet zijn.:biertje:
 
Gasten, denken jullie nou echt dat klm geen vliegers wil? Ze willen kwalitatieve mensen, en niks anders. Als men masaal niet aan de eisen voldoet, is dat jammer, maar je wilt de kwaliteit van jou maatschappij hooghouden. Er is heus een reden waarom ze geen vrijemarkters of andere vliegscholen wil hebben.
PrimAir


mischien is dat mijn probleem. ik vind mensen van de klm vliegschool kwalitatief niks beter dan mensen van andere scholen. Het enige verschil is dat kls'ers de klm mentaliteit direct hebben, of dat nou goed of slecht is laat ik in het midden.

ps. dit is ook maar mijn mening, niet boos worden als je er niet mee eens bent:)
 
Ah... nu weet ik eindelijk wat precies mijn probleem is! Ik ben Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!

Kijk... alles ging goed tot deze opmerking. Geen brevet, 30 posts en meteen een grote mond. Altijd leuk, iemand die precies weet hoe het in elkaar zit...

Kijk dat is spijkers met koppen slaan, heb overigens hiervoor een account gehad die al meer berichten op zijn naam had staan dan jouw en op inkognito te blijven heb gestopt. Tevens heb ik dergelijke connecties dat ik hier zeer zeker wel over kan meepraten.

Voel je aub niet zo gefrustreerd, jullie zijn toch allemaal piloot om juist stressbestendig te zijn.

Jullie laten zelf al zien hoe opgejut jullie van een 18 jarige worden. Je laat je kennen als je er zo op in gaat.

Maar ga weer verder mijn tijd besteden

kusje
 
Doei Primair! eerst je papiertjes halen (op de KLS) en dan mag je weer peop praten in dit gedeelte van het forum.
 
Lief PrimAir jongetje -

De meeste mensen die jij hier 'gasten' noemt zijn allemaal beroepsvliegers die jij meneer noemt als je ze op Schiphol ziet lopen.

Doe jezelf een lol een probeer geen dingen te zeggen waar de meeste KLM vliegers zich voor schamen (lees het advies van je toekomstige - als je geluk hebt - KLM collega's hierboven).

Ondertussen doe je er goed aan om geen vijanden te maken met alle B-kwaliteit vliegers aangezien je het daarmee/daartussen zult moeten doen als je niet bij de KLM binnenkomt over een paar jaar.

Al kom je bij de KLM, moet je niet vergeten dat een deel van de COVA/OR/managment piloten uit VM'ers bestaat.

Nu, weer snel naar je kamer rennen en 3 uur lang voor die 747 klm poster van je gaan zitten! Als je nou de stofzuiger van je moeder op de achtergrond aanzet is het net alsof je echt vliegt! (niet je pet vergeten op te zetten)

Als ik ff snel door aan het rekenen ben is het 21:30 in NL. Hoor je niet in bed te liggen?

FD
 
Lief PrimAir jongetje -

De meeste mensen die jij hier 'gasten' noemt zijn allemaal beroepsvliegers die jij meneer noemt als je ze op Schiphol ziet lopen.

Doe jezelf een lol een probeer geen dingen te zeggen waar de meeste KLM vliegers zich voor schamen (lees het advies van je toekomstige - als je geluk hebt - KLM collega's hierboven).

Ondertussen doe je er goed aan om geen vijanden te maken met alle B-kwaliteit vliegers aangezien je het daarmee/daartussen zult moeten doen als je niet bij de KLM binnenkomt over een paar jaar.

Al kom je bij de KLM, moet je niet vergeten dat een deel van de COVA/OR/managment piloten uit VM'ers bestaat.

Nu, weer snel naar je kamer rennen en 3 uur lang voor die 747 klm poster van je gaan zitten! Als je nou de stofzuiger van je moeder op de achtergrond aanzet is het net alsof je echt vliegt! (niet je pet vergeten op te zetten)

Als ik ff snel door aan het rekenen ben is het 21:30 in NL. Hoor je niet in bed te liggen?

FD

Hahahaha same thoughts here bro. :biertje:

Je hoort mij niet klagen. Heb zelf een baan, maar it does piss me off dat ze dit soort rommel in de kranten zetten.
 
Last edited:
Ja maar jij bent een B-kwaliteit vlieger, jou vragen we niet om je mening!

(80F in mn korte broek met de hond aan het lopen in de bergen. life is great ! :grijns: )
 
Ja maar jij bent een B-kwaliteit vlieger, jou vragen we niet om je mening!

(80F in mn korte broek met de hond aan het lopen in de bergen. life is great ! :grijns: )

Net me nest uit van 9 uur in zo'n klote cirrus zitten. Die dude (eigenaar) gaat maar zelf de volgende keer. Heb sterk tot zeer dringend verzocht aan de CP niet langer dan 2 uur in zo'n Cirrus en is mij dan ook beloofd :)
 
P. 91 I take it !? och... zo veel verschil zit er toch niet tussen die slowtations en cirrussen van jullie? :grijns:

Geef me ff belletje vanavond! (heb je mn nieuwe nr?) praten we ff bij!
Ga de hond uitlaten! (living the Suburban dream)

FD
 
"De klm heeft steeds meer moeite goede piloten te vinden"

Was me al duidelijk ja: een 73 in het gras op BCN , een of andere grote bak die met veel te weinig in de tanks moet tussenlanden...
En een 747 op St.Maarten die zo laag over de threshold komt dat'ie 2 lemen hutjes , een Heineken badhanddoek en een Hawai overhemd in zn main gears heeft...En zwaaien naar de spotters ho maar!
 
Dacht ik toch even een natte droom te krijgen....echter na het lezen van de eerste regels blijkt dat men zoekt naar "goede" piloten en loop ik nu met het gevoel rond, kort voor het hoogtepunt te zijn wakker gemaakt .

Hé jammer weer niet .....:snore: :boring:
 
Voel je aub niet zo gefrustreerd, jullie zijn toch allemaal piloot om juist stressbestendig te zijn.

Luister snuiter... mensen die in hun profiel bij Type ratings "mijn auto" hebben staan en vervolgens staan te gillen dat ze dergelijke connecties hebben dat je er over mee kan praten, kan ik niet echt gefrustreerd van raken. Misschien tijd voor weer een nieuw account???
Tegen de tijd dat je je plasser kan laten staan zonder je handen erbij te gebruiken, geef maar een gil... drinken we een biertje. :biertje:

(80F in mn korte broek met de hond aan het lopen in de bergen. life is great ! :grijns: )

Amen! ;)
 
Last edited:
Hallo Jaap.

Over het algemeen kan ik me wel vinden in je vorm van berichtgeving. Vaak leuk, sarcastisch en met een kwinkslag. Overigens, was jij ook niet een KLS student?
Ter zake.
De BCN mishap was geen geintje, dat weet je drommels goed, dus je badinerende opmerking hierover siert je niet. En, een 744 neerzetten waar je hem hebben wil, Jaap, dat moet jij nog leren. Even goede vrienden overigens.
Als je bedoeld dat de KLM zich zelf in de voeten geschoten heeft met de KLS, wel, dan ga Ik een heel eind met je mee.

Heb je wel eens mythbusters gezien op discovery Channel?

Cheers
Art
 
Back
Top