S
Surferboy
Guest
Zie filmpje in mijn antwoordpost! Ik gok ergens in Twente voor het plaatje van Art...
Putty, neen. TD ook niet en Surferboy ook neen.
Hint, een van de drie hierboven is er dichtbij.
Cheers
Art
Nou nou poeh poeh,
Art geeft het op. TD weet alles en kent iedereen.
Beetje beangstigend, straks weet hij nog te vertellen met wie ik getrouwd ben en sinds wanneer.
Nieuwe persoonlijke titel, "The Airwork Raad Meister" (TARM).
Krijgt een eigen nominatie op de Airwork Pyramide.
TD, zoveel parate kennis, zonder te googlen, Impressive.
Cheers
Art
. . . en ik heb werkelijk geen idee (waar ik 't zoeken moet) . . .
Een foto van Captain Les Brodie. De eervolle vermelding die die heeft is gelijk ook een droevige; De laatste landing van de Concorde heeft hij in zijn logboek staan. Hij vloog als HP en Captain op de laatste vlucht samen met NHP Chief Concorde Pilot - Captain Mike Bannister ....
John Farley?
John Farley?
Nope ze kennen elkaar wel en hebben veel met elkaar gevlogen maar het is niet John Farley die deze vucht maakt. Met deze vlucht hebben ze trouwens de Amerikanen verslagen.
Misschien niet mijn beurt aangezien ik hier nog niets heb geraden of gedaan maar deze kon ik toch niet laten liggen;
Wie o wie is deze jonge man en waardoor is hij bekend geworden?
Art... ik weer bijna zeker dat je deze jonge man wel herkent, als je het zelf al niet bent!
Dan heb ik onderstaand verhaaltje voor je:
The Daily Mail Transatlantic Air Race of 1969 provided a perfect opportunity for the capabilities of the new aircraft to be demonstrated to a worldwide audience. Taking off from a dusty, disused, coal yard by St Pancras station, Sqn Ldr Tom Lecky-Thomson, flew the fourth production Harrier GR1 (XV 741) from London to New York in a time of 5 hours 57 minutes. The aircrafts arrival in the centre of down town New York made the desired impression just at the time that a US Marine Corps order for the aircraft was before Congress. Needless to say the Marines got their aircraft.