Een raadplaat over waar wanneer hoezo waarom en wie

Allemachtig, bij de raadplaatjes staat TD niet gauw met een mond vol tanden, maar dit topic is wel een aardig stukje moeilijker, dat blijkt wel.
Het maakt het er alleen maar leuker op als je het mij vraagt. Toegegeven, zoek me suf naar ene Bob die ergens heel beroemd mee zou zijn geworden en zo te zien ook nog iets met een F4 Phantom te maken heeft gehad. No further clues available :stapelge:
Dacht even aan meneer Cunningham, maar die heet Randy en geen Bob.

Nice continueing story though!

Ik krijg hem ook niet gevonden. Ik vind het ook een beetje dubieus, lang moeten zoeken naar iemand die ergens heel beroemd mee is geworden... :confused:
 
Thats a story worth telling.

Goed gebracht van MG en knap gevonden van Jester.

Volgens MG's eedere bericht moet hij nu in de lucht zitten en daarom kunnen we met permissie The Floor aan Jester 747 geven.

Cheers
Art
 
Oke, daar gaan we dan.

Wat zie we hier:
EDIT: Waar, wat en wanneer.

2vj8zeg.jpg


Ik hoop dat het niet te moeilijk is.
 
Last edited:
Ja, Art heef het goed. Was dus niet zo moeilijk. Weet ik dat voor de volgende keer.

Art heeft the floor.
 
Ik wilde net hetzelfde antwoord geven Art, vandaar....
Wacht met spanning de volgende af. Leuk dit.
Wie weet waar Steve Fossett is?
 
De vorige plaat was makkelijk, de foto is genomen vanaf het het dak terras naast de toenmalige tower, nou ja, tower ?
Such sweet bliss.

Ok dan, laten we de vaart er in houden.

Welke Nederlander staat op deze plaat.?

bekendcf9.jpg


Cheers
Art
 
bijna zonder twijfel

fliegerhorst Venlo, een van de grootste nagtjager basis om het ruhrgebied te beschermen
 
bijna zonder twijfel

fliegerhorst Venlo, een van de grootste nagtjager basis om het ruhrgebied te beschermen

Netjes! Ik dacht dat veel mensen niet op de hoogte waren van het bestaan van dit oude veld. Maar inderdaad was Venlo in WWII een van de grootste nachtjagerbasis van Europa. Als je er langs rijdt kom je o.a. nog de oude verkeerstoren van de duitsers tegen. Er wordt nu alleen nog gezweefvliegt en wel door de Venlose Zweefvliegclub. Hangaar + clubhuis van de VZC zijn ook oude Duitse gebouwen. Op Google Earth zijn de oude contouren van het veld nog goed te herkennen (oost van Venlo).

Kliko, du bist dran...
 
open house.

denk idd dat veel mensen niet weten dat het een vliegveld is geweest.
ik zelf ben er op 14 jarige leeftijd solo gegaan tijdens een zweefkamp.
 
My 2 cents en niet erg moeilijk denk ik zo, dus maak ik het ietsjes moeilijker (nou ja) door te vragen op welke dag in de week (ma, do, vrij etc) deze foto is genomen. Natuurlijk ook met locatie en gebeurtenis, da's logisch.

welke_dag.jpg
 
Back
Top