Een raadplaat over waar wanneer hoezo waarom en wie

Stop hold the presses. Het is geraden en TEC komt binnen het uur met de oplossing, want hij wil niet dat zijn complot met TD uitkomt.
:kiss:

Owe.. MG=Nostradamus of Medium Char?? ;)

Okay, Charles Lindenbergh ligt daar.. (toevallig naast oud PANAM vice president Sam Pryor, zijn 6 apen en vrouw?? :kiss:??)

Open Floor dan nu...
 
briljant die Larry:

As he was led away in handcuffs, a reporter dispatched to cover the daring rescue asked him why he had done it. Larry replied nonchalantly, "A man can't just sit around."
 
Hoho, kom kom, tuut tuut, de vloer is helemaal niet open.

Waarzegger MG kan dan wel stellen dat TEC binnen het uur met de oplossing komt, zijn antwoord was trouwens binnen de tien minuten, maar, ok.

Dhr, Charles Lindenbergh?? Nooit van gehoord.
Ik denk dat MG in het tijd continium van zijn heelal versnelling de verkeerde algorithmen heeft gebruikt.
Het leek er dus op alsof TEC met het juiste antwoord zou komen maar dat blijkt niet het geval. Dat is dan weer mijn voorspelling.

Kan MG dit even bevestigen? Dan komt TD het antwoord wel even inkoppen.

Cheers
Art
 
Art,
ik zal maar even met de hand over het hart en TEC z´n typo vergeven, want anders moet ik hem verder incremineren door zijn PM naar mij te publiceren.
Dat hebben de wijze heren TEC en TD niet verdiend.
Heren, ik zal jullie deze kleine misstap vergeven, maar de volgende keer: over de knie (van Diana, niet van mij).
Check six.
TEC has the floor.
 
Art,
ik zal maar even met de hand over het hart en TEC z´n typo vergeven, want anders moet ik hem verder incremineren door zijn PM naar mij te publiceren.
Dat hebben de wijze heren TEC en TD niet verdiend.
Heren, ik zal jullie deze kleine misstap vergeven, maar de volgende keer: over de knie (van Diana, niet van mij).
Check six.
TEC has the floor.

Misschien heeft Art nu ook iets uit te leggen??:p:

Maar zoals gezegd... Open vloer...
 
Zal ik dan voorzichtig een plaat inschieten?
waarwaarom.jpg

Vreselijk gezicht om het allermooiste verkeersvliegtuig ooit gebouwd zo te zien liggen. Gelukkig liep dit goed af voor alle inzittenden. Mijn vragen:
1- Waar gebeurde dit?
2- Wanneer gebeurde dit?
3- Welke opmerkelijke redding vond hierbij plaats?

go go go
 
1- Bangkok Don Muang
2- zondag 23 maart 1952
3- Thaise monteur redde achtergebleven baby net op tijd

eitje eitje eitje

Wilt u het eitje hard of zachtgekookt, gebakken sunny side up of easy over? Mag natuurlijk ook scrambled, maar dat vind ik zo'n zootje op je bord.
Voortreffelijk, do your thing!
 
Erich_Hartmann.jpg



Erich Alfred "Bubi" Hartmann (19 April 1922 – 20 September 1993),
BF 109G
352 Kills
Luftwaffe Wehrmacht 1940 – 1945
Luftwaffe Bundeswehr 1956 – 1970

Begonnen op zweefvliegtuigen en daarna gekwalificeerd op 19 verschillende motor vliegtuigen
 
1. Clyde B. East
2. 13
3. P-51B Mustang, F-6D Mustang, Spitfire, RF-80, F-84
4. Royal Canadian Air Force en US Airforce
 
Aargh, toch nog even de TEC's de TD's de BR's en de CP's testen.

Op deze plaat zie je een toendertijd, en nu ook nog bekende vlieger, zij het nu als legende, een vliegtuig door de straten van een stad trekken.

Vraag 1,wie was die vlieger, en 2, welke stad.

aba1cx3.jpg


Cheers
Art
 
1- Ik denk dat dat good old Louis Blériot is, met een Blériot XI.
2- Hij is, vermoed ik, op weg met z'n kist naar de Première exposition internationale de locomotion aérienne au Grand Palais van 25 september t/m 17 oktober 1909 in de Le Hall central in Parijs.
 
@ BR. neen, nog niet eens in de richting, you should do better than that.

hmm, de challenge is al enkele uren oud en de eerste kenner van dienst heeft het mis. Maar, deze konstatering kan slechts schijn ziijn daar de andere meester raders wellicht even buiten een sigaartje staan te roken,

Art's plaatje heeft het nog nooit zolang vol gehouden.
Zitten nu eindelijk de usual suspects bij de tandarts, so to speak?

Kan niet wachten tot het moment dat Art een hint moet plaatsen om de diehards op weg te helpen.

Heheh :cool:

Cheers
Art
 
Back
Top