Dutchbird-757
Member
Dank je Emile! Wij krijgen zo te lezen dezelfde versie, zowel cabine als flightdeck. Bij ons nog niet heel veel info vrijgegeven.
Hoorde dat dat HUD systeem iets van 5000 pond per extra per kist kost + alle crew moet opnieuw low viss getrained worden terwijl we al CAT IIIB qualified zijn. Plus het gewicht en onderhoud en het feit dat 50% van onze approaches op een CAT I veld zijn. (LCY) Keuze was; of HUD of CAT IIIA, easy choice dus! Flybe bv heeft geen autothrottle dus vandaar oa de vraag.
Ben heel benieuwd naar alle gadgeds. Jouw sprong van F50 naar E190 is idd enorm. Kist is bijna 3 ton zwaarder dan onze RJ's trouwens. Not bad!
Hoorde dat ze bij ons al aan het kijken was wat 'ie' kan doen vanuit STN etc. (oa Moscow met een full load)
Die toiletten zullen ook wel een verademing zijn tov van die gare schuurtjes van nu.
Gooi d'r nog maar wat mooie foto's op!
Hoorde dat dat HUD systeem iets van 5000 pond per extra per kist kost + alle crew moet opnieuw low viss getrained worden terwijl we al CAT IIIB qualified zijn. Plus het gewicht en onderhoud en het feit dat 50% van onze approaches op een CAT I veld zijn. (LCY) Keuze was; of HUD of CAT IIIA, easy choice dus! Flybe bv heeft geen autothrottle dus vandaar oa de vraag.
Ben heel benieuwd naar alle gadgeds. Jouw sprong van F50 naar E190 is idd enorm. Kist is bijna 3 ton zwaarder dan onze RJ's trouwens. Not bad!
Hoorde dat ze bij ons al aan het kijken was wat 'ie' kan doen vanuit STN etc. (oa Moscow met een full load)
Die toiletten zullen ook wel een verademing zijn tov van die gare schuurtjes van nu.
Gooi d'r nog maar wat mooie foto's op!