De stand van zaken [Deel 16]

Status
Not open for further replies.
hallo mensen, heb binnekort PO-1
ik had begrepen:
II,
Pers. vragenlijst,
SLT,
oog-hand-voet coordinatie.
der word ook gesproken over capaciteitentests. valt al het bovengenoemde onder capaciteitentests of zijn dat zoals eerder besproken, experiment selectie onderzoeken? zoals hoofdrekenen, analogien e.d.??
alvast bedankt, groet
 
Krijg net het trieste bericht van mijn mede GVSSers:


Ik en Andere jongen dinsdag eruit.
Vandaag na alle vluchten zijn de resterende twee ook niet geschikt bevonden, maar één mag het na 1.5 jaar opnieuw proberen. Hij was wel aanbevolen voor de KLS.

100% uitval tijdens de GVSS, ik weet niet of dit vaker voor komt :p:1855:
 
Da's echt balen man van de GVSS!!! :niet_bli: Maar weten jullie al wat je verder gaat doen dan? Mischien een andere functie bij de luchtmacht?

Het is wel eens vaker voorgekomen dat er in 1 week niemand door is gegaan! Toen ik de GVSS had was ook iedereen afgevallen van de groep waar ik in zat (en dat is niet alleen voor de afvallers balen).

Ik heb vorige week bericht gehad dat ik medisch ben goedgekeurd en ik mag op 4 december beginnen met de PVS (ze zeiden dat de kans vrij groot aanwezig is dat het verschoven wordt)!!

Greetz Peter!!!
 
Lekker braddock.. Ik wil ook weer zo graag naar het cml:D Denk er elke dag aan!

Maar T-O, je zegt 100% uitval. Met hoeveel waren jullie dan? Het komt idd voor dat soms niemand doorgaat en soms bijna iedereen.

Groetjes..
 
pho,

http://www.airwork.nl/kennisbank/selectie-klu-po1.shtml

Kijk even op die site want er zijn veel dingen veranderd bij po1. Alles staat daar goed uitgelegd.

Je weet vast dat je de selectieve luistertest en het persoonlijkheidsonderzoek op internet kan oefenen. Sommige mensen zeggen dat ze er uiteindelijk niks aan hebben gehad. Ik heb er voor mezelf zeker wel iets aan gehad.

Verder moet je nog met een taartpunt gaan spelen. Vrijwel iedereen denkt dat hij of zij het erg slecht doet, maar die test is gewoon heel lastig en de taartpunt gaat overal heen behalve netjes op de T.

Maar zoals ik al zei: lees die site goed!

Groetjes TS
 
Helaas, wij zijn weer terug uit Roosendaal en geen van ons is een PVS verder. Wordt weer wachten op volgende keer zucht..
 
hallo mensen, heb binnekort PO-1
ik had begrepen:
II,
Pers. vragenlijst,
SLT,
oog-hand-voet coordinatie.
der word ook gesproken over capaciteitentests. valt al het bovengenoemde onder capaciteitentests of zijn dat zoals eerder besproken, experiment selectie onderzoeken? zoals hoofdrekenen, analogien e.d.??
alvast bedankt, groet

Hey, leuk dat je je even meld op het forum. Wanneer heb je PO-1? Dan voeg ik je toe aan de lijst op pagina 1. :)

@ ThijsB & de andere PVS-ers, balen man, maar goed, je bent in ieder geval nog niet afgekeurd... ;) Hopen dat ze snel met een nieuwe datum komen. Hebben ze nog een indicatie gegeven?
 
We waren maar met zijn vieren, maar goed dat is het nog steeds erg veel.

De twee jongens die door gingen hebben trouwens al hun vluchten op de Frasca moeten doen, en volgens mij werkt dat verder ook niet erg veel in je voordeel.
De alsim was namelijk nog niet helemaal gereed.

Ik ga verder met mijn sollicitatie voor officier der mariniers, was daar al mee bezig.
 
Even kort off-topic aan Laulau,

Dat klopt inderdaad, maar is ook militaire term. Namelijk; Absence Without Official Leave. :airforce:

On-topic, ik ben nog 's bij de Klu selectie geweest, maar had toen al niet echt interesse meer, was nog meer voor de gein, want was toen al vlieger in burgerluchtvaart. Alles ging perfect eerste ronde, maar ze wisten niet zeker of ik, aan de hand van de persoonlijke vragenlijst, wel tot vlieger geschoold kon worden. Toen ik vervolgens zei dat ik al vlieger was, met alles er op en aan, vielen ze zo wat van hun stoel en werd er direct gemeld dat die vragenlijsten ook niet altijd goed zijn of alles zeggen. En of ik aub nog een keer de lijst wilde maken. Tsja....
 
@Niek: we moeten morgen weer bellen, planning is om een zaterdag weer te gaan.

Gewoon afwachten dus... beetje jammer :D
 
(...)

Ik heb vorige week bericht gehad dat ik medisch ben goedgekeurd en ik mag op 4 december beginnen met de PVS (ze zeiden dat de kans vrij groot aanwezig is dat het verschoven wordt)!!

Greetz Peter!!!

Supermooi gast! Hoe lang moest je in totaal wachten op de medische uitslagen (vanaf VMO-2)?
 
hey

Vorige week heb ik PO1 gehaald, 14 december GVVS Intake.

Ik wist niet zeker wat de bedoeling van dit topic was, daarom stond mn PO1 er niet bij :p

jurg
 
Goedemorgen.
Net contact gehad met het TTC en ik hoef niet te komen samen met nog een kandidaat omdat er maar 2 instructeurs zijn, de andere 4 mogen wel dus...

Érg jammer, nu is het is een keer goed weer, zijn er instructeurs te weinig.
Wordt er een beetje gek van nu.
 
cml, een beetje traag maar wel lekker.

Nou mijn mapje met geweldige resulaten van het afgelopen jaar ligt al klaar voor over 6 weken :D
 
@Uncle en Thijs

Balen wat betreft de PVS. Laat het horen hoe het verder loopt! Ik wacht zelf ook nog op een datum dat ik aan de beurt bent, maar het weer zit helaas niet echt mee, en instructeurs willen ook wel es vakantie :p Anyway ben ik benieuwd naar hoe het jullie vergaat. Als je gaat vliegen, veel succes ermee in elk geval!
 
We moeten maandag weer bellen en dan waarschijnlijk 's avonds weer naar Roosendaal en de rest van de week vliegen als het weer een beetje meezit. Ik ben afgelopen week maar 1 x de lucht in geweest, heb zo'n 45 min gevlogen, maar heb zelf niks gedaan. We waren alleen maar op zoek naar een knappe horizon maarja.. Komt ff te weinig voor in dit natte land.
 
Even weer een update vanuit 1KLu. Het gaat allemaal nog chill hier, zijn ons nu alleen het voorbereiden voor de laatste! velddienst (de kct-week). Nog maar een paar week en dan is de ALO-1 voor ons voorbij! :D

grts Xtra
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top