De stand van zaken [Deel 16]

Status
Not open for further replies.
Jemig, als ik die foto zo zie van Tomcat84 dan ben ik toch de verkeerde weg ingeslagen in de luchtvaart. De Klu is eigenlijk een grote speeltuin voor volwassen kinderen. Geweldige klauterpartijen en klimrekken, mooi speelgoed en koppeltjeduiken in de lucht. :D En je krijgt er ook nog voor betaald!! :eek:

Je maakt niet de vlieguren en moet misschien wel met je ass naar Afghanistan of Irak, maar who cares. Zou er geen probleem mee hebben. Hebben ze nog vliegers nodig met ervaring voor de 16, Apache of op de grotere kisten bij de Klu? :grijns:

BTW, Niek, goed man!

Grtz,

AWOL
 
Heb misschien mazzel gehad met de arts. Kreeg wel bij de eerste onderzoeken te horen dat het CML mij zou bellen. Dit waren vervolgonderzoeken. Misschien is het dan anders.
 
Ik heb me toch een gezeur gehad met de medische keuring over maar een ding. Dat mijn verstandskiezen eruit moesten! Mijn eigen tandarts heeft toen nog een brief gestuurd dat ze er echt niet uit hoefde en hij is notabene zelf ook vlieger!
Maar ze bleven bij hun standpunt. Ze moesten en zouden eruit! Soms draven ze daar wel door hoor. Cardio was ook prima bij mij. Altijd leuk om te horen.

Niek, wat heeft je voorkeur? F-16, transport of heli's?

AWOL
 
@Niek

Ik zie dat je bij Uncle vlucht 3 hebt neergezet, dat kun je bij mij ook wel doen ik heb namelijk PVS1 en 2 ook al gevlogen.

Laterz
 
F16 heeft de voorkeur, heb alleen gesolliciteerd naar luchtverkeersleider. Mag namelijk ivm. m'n bril niet vliegen ;)
 
Aha Niek, dat had ik nog niet begrepen. Zal wel zijn omdat ik als vlieger traag van begrip ben. :D

Succes man. En wie weet tot op de frequentie. :radar:

Grtz,

AWOL
 
Heej Wesley!
Beetje laat, maar nog gefeliciteerd!! Gaaf he, die bak alleen meenemen ;)! Hoe gaat 't verder daar? Al druk bezig met IF ook??
Op de Kooy alles prima, paar weekjes geleden ook solo gegaan op de Lynx :D! Nu verder met de opleiding (planning voor 2e vlieger SAR staat nu ongeveer in maart). Tot snel en succes verder daar! Doe ze de groeten!
Greetz

Echt supergaaf om alleen die bak mee te nemen, "check in the back?", oh nee, hij zit er echt niet. Het is hier hard werken, maar wel erg mooi elke keer als je weer de lucht in gaat. IF blok zijn we nu ook ingedoken inderdaad, maandag mijn initial instrument check.
Goed bezig op de Lynx lees ik al, gefeliciteerd, keep up the good work en ik zie onze nieuwe naam patches wel tegemoet. ;)

@HvdZwan
Thanks!
 
*zucht...

De VMO-2 bureaucratie zegeviert. Nog steeds niks gehoord, VMO-2 is nu een maand geleden. Over een paar weekjes maar eens het CML opbellen voor de stand van zaken.

Tenzij het CML mij al heeft gebeld natuurlijk :D
 
En je zult nog ff moeten wachten denk ik, bij mij duurde het 2 en een halve maand en bij paar anderen duurde het ook vrij lang
 
ik heb maar 4 week moeten wachten... ergens in september laatste medische keuring gehad, en 18 okt uitslag gehad. Alleen ik werd wel gebeld door het CMH, en toen ik het CML belde (voor PVS) wisten ze daar nog niet dat ik door medisch was (na het (volgens mij bij CMH) gecontroleerd te hebben wisten ze het wel) :airforce: Ik heb wel eens gehoord dat de wachttijden te maken heeft met de kleur van je ogen en de stand van de maan, maar als je dat precies wil weten moet je voor de verhoudingen daartussen even naar het CMH bellen, die helpen je ongetwijfeld verder. (doe dat wel ná je PO-2)

@Niek
Gefeliciteerd man!! Gaaf dat je door bent, succes en veel plezier met de opleiding.
 
hoii, ik wou me via de luchtmacht site aanmelden voor een vliegers voorlichting dag. Ik heb MBO vliegtuigtechniek(niv 4), als ik dat heb ingevuld kan ik niet kiezen uit voorlichtingsdag voor vliegers terwijl op de site staat dat je met mbo niv4 vlieger kan worden?
 
Ik zou niet weten hoe dat precies komt...
Ik heb MBO4 en zit momenteel lekker op het KMA voor vlieger.

Misschien zou je even een andere opleiding moeten kiezen.
Ik heb namelijk een opleiding wat eigenlijk 'MBO+' heet. En waarmee is dus WEL toelaatbaar was voor vlieger.
 
Zojuist te horen gekregen dat ik me voor de PVS weer mag komen melden.
Vanavond naar Roosendaal toe en dan zien we morgen wel wat er van het vliegen komt, heb er in elk geval zin in, zelfs al ga ik voor niks :D
 
Niek,

net 5 min geleden contact gehad met het cml. Ik was een jaar afgekeurd voor po2 maar ik mag 5 januari weer komen:)
 
Niek,

ik zie dat je mij er net bij hebt gezet.. Maar jij begint in februari aan de kma voor luchtverkeersleider?

Als ik po2 heb gehad dan heb ik nog een maand voor medich en pvs. Ga ik niet redden kwa tijd denk ik..

Groeten
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top