De stand van zaken [Deel 16]

Status
Not open for further replies.
Bij de Oktober lichting (2Klu) hebben we tot nu to 10 uitvallers van de 45.
2 Staan er op het punt om naar het IBP te gaan.

Hiervan zijn er nog GEEN vliegers. Alle 15 zijn ze nog alive and kicking! ;)
 
Even tussendoor, wat is IBP?
Er gaat een belletje rinkelen als ik het lees, maar ik kan er niet opkomen.

Istria
 
Net weer gebeld naar TTC en mag niet komen :S
Snap er niks van, het is prachtig weer, moet morgen weer bellen...
 
Net ook gebeld met CML, ik ben ook verder verschoven, maar al minder dan vorige keer. Er zit dus schot in de zaak! Er is vandaag, in elk geval vanmorgen al gevlogen, dus dat is mooi! Als je het weer rond seppe in de gaten houdt, heb je een redelijk idee of er gevlogen gaat worden of niet. Vorige week is er niet gevlogen in verband met het weer, dus vandaar.

http://www.weeronline.nl/cgi-bin/aktframe?LANG=nl&TYP=feucht&ART=loop&JJ=xxxx&KEY=NL

Hier kun je alles bekijken, waaronder dus zicht, bewolking en neerslag.
 
Ik weet het, vorige week zat ik er ook voor niks.
Heb vanochtend ook contact gehad en die blijven vandaag gewoon vliegen (heb 1 van de 2 jongens gesproken), hij zei ook dat er was gezegd dat we (rest van onze groep) mochten komen maar niet dus...
 
is de intake GVSS eigenlijk nog veranderd de laatste tijd, ik hoorde laatste iets over een IQ test en dat het 40 vragen zijn? klopt dat?
 
Even tussendoor, wat is IBP?
Er gaat een belletje rinkelen als ik het lees, maar ik kan er niet opkomen.

Istria


Individuele Begeleidings Peloton

Daar kom je als je een langdurige blessure hebt.
Je blijft daar om te herstellen en stroomt daarna in bij de volgende lichting.
 
Vanavond weer naar Roosendaal toe.
Hopelijk kan ik donderdagavond thuiskomen wetende dat het erop zit... :D
 
Heel veel succes Uncle!!

Ik vraag me trouwens af of je tijdens de pvs bij elke vlucht kan afvallen net zoals bij de gvss. Of vlieg je sowieso 6 vluchten?

Greetz ts
 
Heel veel succes Uncle!!

Ik vraag me trouwens af of je tijdens de pvs bij elke vlucht kan afvallen net zoals bij de gvss. Of vlieg je sowieso 6 vluchten?

Greetz ts

volgens mij alleen na 6 vluchten, en het was een tijdje zo dat als je lekker bezig was je al na 4 vluchten mocht stoppen i.v.m. waarschijnlijk positief resultaat :)
 
Ik zit nu ook in Roosendaal, moet net als Uncle nog 4 vluchten maken en we hopen dat we donderdag/vrijdag klaar zijn.. Verwachtingen zijn goed iig
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top