De beste tijden om als piloot te werken zijn voorbij.

Status
Not open for further replies.
Beste Mike5,

Ten eerste:

Ik heb inderdaad niet op de hoofdtopic gereageerd maar op reacties. Vandaar dat ik vroeg om te stoppen met reageren op mijn reacties. Complete nutteloos net als jou.

Ten tweede:

Nee ik ben niet gefrustreerd, dat ik verklein woorden gebruik duidt niet aan dat ik gefrustreerd ben. De reden waarom ik ze gebruik is omdat de reacties waar ik op reageer kleinerd toewijzen naar alle beroepen die maar niet met piloot te maken hebben.

Ten derde:

Zoals ik al eerder heb gezegd ik ben blij dat ik het niet gedaan heb na alle verhalen gehoord/gezien te hebben.

Ten vierde:

Ik kraak the profession of pilot NIET af. Ik vind het alsnog een mooi beroep en ben blij voor de meeste van jullie die het gehaald hebben. Congrats!!(ben ook niet jaloers/ gefrustreerd of verdrietig want ik had het ook kunnen doen ! Wou gewoon geen 100k Euro onder mijn voeten hebben)

And last but not least :

Reageer AUB niet meer hierop ! Ik heb mijn verontschuldiging gegeven dat ik harsh ben geweest in mijn reactie en netjes gevraagd te stoppen met reageren. Ik ben geen vijand maar een admiror. Ik ben geen 18 maar 25 en nee ik werk niet voor Shell maar voor BP. En ja die salaris is waar want in de Uk krijg je nou eenmaal meer poen !! en bonussen...especially als expatriot with oil companies.

Ok dit was dan de laaste keer dat ik op deze topic reageer.

Happy landings !

AT:)
 
Het is een luchtvaartforum, dan wordt alles van de luchtvaart natuurlijk op een torenhoge sokkel gezet tov. "de rest". Maargoed, what's done is done.

Mooie post FD, overigens.
 
Mr Stobbe,

Al weet ik niet waar Okiebokie ligt, maar het kenmerkt klaarduidelijk een soort type achterlijk volk.

En aan je reactie merk ik dat je daar 100 % bijhoort.

Zoal ik al eerder vroeg reageer niet meer op mijn reacties want het verkracht de hele topic.

Groetjes,

AT


Heb je iets tegen mensen die uit een oord als okiebokie komen???
 
Beste Mike5,

Ten eerste:

Ik heb inderdaad niet op de hoofdtopic gereageerd maar op reacties. Vandaar dat ik vroeg om te stoppen met reageren op mijn reacties. Complete nutteloos net als jou.

Ten tweede:

Nee ik ben niet gefrustreerd, dat ik verklein woorden gebruik duidt niet aan dat ik gefrustreerd ben. De reden waarom ik ze gebruik is omdat de reacties waar ik op reageer kleinerd toewijzen naar alle beroepen die maar niet met piloot te maken hebben.

Ten derde:

Zoals ik al eerder heb gezegd ik ben blij dat ik het niet gedaan heb na alle verhalen gehoord/gezien te hebben.

Ten vierde:

Ik kraak the profession of pilot NIET af. Ik vind het alsnog een mooi beroep en ben blij voor de meeste van jullie die het gehaald hebben. Congrats!!(ben ook niet jaloers/ gefrustreerd of verdrietig want ik had het ook kunnen doen ! Wou gewoon geen 100k Euro onder mijn voeten hebben)

And last but not least :

Reageer AUB niet meer hierop ! Ik heb mijn verontschuldiging gegeven dat ik harsh ben geweest in mijn reactie en netjes gevraagd te stoppen met reageren. Ik ben geen vijand maar een admiror. Ik ben geen 18 maar 25 en nee ik werk niet voor Shell maar voor BP. En ja die salaris is waar want in de Uk krijg je nou eenmaal meer poen !! en bonussen...especially als expatriot with oil companies.

Ok dit was dan de laaste keer dat ik op deze topic reageer.

Happy landings !

AT:)

Tip van de dag:

Gebruik de spellingcontrole eens.
 
And last but not least :

Reageer AUB niet meer hierop !
AT:)

Mogen mensen dat niet zelf weten of ze wel of niet op je post willen reageren? Je bent hier de koning niet door een post te plaatsen waar iedereen op 'hapt' en later te zeggen dat niemand meer mag reageren!!
 
Dit is een discussie zonder winnaars. Airtrabajo heeft zich in de leeuwenkuil gewaagd met zijn reactie. Moedig! Er zijn tegenstanders en medestanders, maar er wordt vooral gereageerd op zijn woordkeus, niet op de inhoud.

Een nieuw topic kan eventueel geopend worden. Reageer s.v.p. niet op de spelling en grammatica van andere deelnemers. Is zinloos, vervuilt het topic en niemand typt hier fautloos. Doet me denken aan het lightbulb-topic: "Seven more to point out spelling/grammar errors in posts about changing light bulbs."
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top