Begrijp ik het goed dat de F50 alle charters van Trans gaat overnemen?
maar ook het vrijhouden van de middenste stoel op Europa zoals LH dat doet scoort bij de zakenreiziger hoog.
Dat doen wij ook op de 737, toch? Bij Swissair weet ik nog wel dat ze op de airbus de business class konden uitbreiden door een draadloze schroefboormachine op een bout van de zijkant van de stoelenrij te zetten, waarna de armleuningen van de middelste stoel naar elkaar toe bewogen om 2 bredere stoelen te creëren in plaats van 3 standaard economy. Ook leuk bedacht.
Ik heb toch regelmatig een AMS-HEL en v.v. op de middelstoel gezeten of een andere passagier op die stoel naast me gehad.Dat doen wij ook op de 737, toch?
oook in de zgn. business class?Ik heb toch regelmatig een AMS-HEL en v.v. op de middelstoel gezeten of een andere passagier op die stoel naast me gehad.
oook in de zgn. business class?
Moet je eens kijken hoeveel mijl / tijd nog:
Ik had vorige week nog iets van 1300 NM togo op m'n Fokkertje 50......