ArkeFly

Off-topic; Diana, dat is ook een beetje gemeen tegen Birdmare. Stewardessen zijn voor sommige vliegers nou eenmaal de grootste perx in hun baan. Dan worden mensen soms een beetje te enthousiast in hun taalgebruik. :)

Iets meer on-topic; komen die 73's er nou nog bij Arke?
 
Last edited:
Im sure that shit smells pretty sweet... Not that I would know though....

Foodstamps smell pretty good to though.
 
@ AWOL, thnx buddy!:)


Maar ik vind t wel on-topic want het hoort bij de arbeidsvoorwaarden!!!

U kunt kiezen tussen de vlg luchtvaart bedrijven;

a) U vliegt elke dag op en neer met de reguliersdwarsstraat en co
b) U helpt zelf mee ,uit respect voor de ouderdom van CA's met gelijke leeftijd als uw oma.
c) U haalt voor de 3e x een laf moetje op een of ander leuk strandje om de verwenprincessen op hun waarde te schatten.

Vind ik persoonlijk zeer relevante info op een sollicitatie gesprek!!!



:D :D :D :D :D :D
 
1e 73 wordt verwacht in november had ik begrepen>> maar pin me er niet op vast!!!!

grtz

Dat zei Jezus ook toen hij met dat zware kruis op zijn nek naar Jeruzalem liep.

Mozes vroeg : Jezus Jezus ga je dat wel halen helemaal naar Jeruzalem met dat zware kruis op je nek ?

Pas maar op Barclay
 
:)

:)

yoo steef boy hieroooo ... ik ben erbioj met De BBQ hahah En de 767 van arke tja ze zijn oud .. maar ze vliegen nog steeds hoor ... en de vertragingen tjah wat wil je met drie kisten .. als er 1 vertraagd heb je dat niet zomaar opgelost !
 
TUI heeft volgens mij nog belangstelling voor tientallen 787's, ter vervanging van oude 767's. Volgens de vorige geruchten zouden een paar 787's naar Arke Fly, later TUIfly Nederland, gaan. Is hier meer bekendheid over?
 
TUI heeft volgens mij nog belangstelling voor tientallen 787's, ter vervanging van oude 767's. Volgens de vorige geruchten zouden een paar 787's naar Arke Fly, later TUIfly Nederland, gaan. Is hier meer bekendheid over? De Thomsonfly (ex-Britannia) heeft wel een paar 787's besteld ter vervanging van oude 767-vloot.
Niet alleen TUIfly, maar ook MP heeft volgens de anderen (zie MP-onderwerpen) ook belangstelling voor 787's in later tijdstadium voor vervanging van haar 767's. Boeings 787's maken dus een vrij grote kans om in de vloot van Nederlandse maatschappijen, ook de KLM. Transavia niet.
 
een duits artikel inzake TUI en long haul.
Zal TFL hier iets mee te maken krijgen??

TUI will ab 2008 selbst Langstreckenflüge anbieten
12.5.2007, Hannover (dpa) - Der Reiseveranstalter TUI will von 2008 an selbst Langstreckenflüge von Deutschland aus anbieten. Bisher fliegt die TUI-Airline TUIfly nur Ziele auf der Kurz- und Mittelstrecke an. «Ab Winter 2008 wird es TUIfly auch auf der Langstrecke geben», sagte TUI-Chef Michael Frenzel der «Bild am Sonntag». Die Pläne sind eine Folge aus der Übernahme des Langstrecken-Ferienfliegers LTU durch Air Berlin.

Frenzel sagte der Zeitung, bei den TUI-Töchtern im Ausland gebe es bereits Langstreckenflugzeuge. Zudem habe der Partner First Choice, mit dem TUI fusionieren will, zwölf neue Boeing 787 bestellt. Ziele in der Karibik, Asien oder Amerika kommen in Frage. «Das sind erste Pläne», sagte TUI-Sprecher Robin Zimmermann am Samstag.

Zudem soll der britische Investmentfonds Hermes Focus seinen Anteil am Tourismus- und Schifffahrtskonzern TUI verkauft haben. Das berichtet das Wirtschaftsmagazin «Capital». Der TUI-Sprecher wollte sich dazu nicht äußern. Am 16. Mai findet in Hannover die Aktionärs- Hauptversammlung der TUI statt.
 
Zal voor TFL denk ik niet zo veel veranderen door deze stap.
Ze zullen wel wat long haul vliegtuigen in dld bij Tuifly stoppen.

Maar ja... wie weet, niets is zeker in de luchtvaart :D
 
El Stevo een PM sturen en hem uitnodigen voor een biertje op jouw kosten.....weet je genoeg voor je gesprek. En vooral de negatieviteit omtrent Arke negeren hier op het forum. Bijna nergens heb je nog zekerheid bij de chartermaatschappijen. En hoewel de arbeidsvoorwaarden hier en daar beter zouden kunnen is het leven echt zo slecht nog niet bij TFL.
 
Back
Top