ArkeFly

Nou op onze 767 zit die meter er niet........................

Niet zo eigenwijs he, ik ken mijn toestel wel.......

Mzzls Steef
 
Lul niet Steef die zit er wel. De MCV is toch van jullie althans jullie opereren hem/haar en daar heb ik jaren ervaring mee.

"tja ....enkel een indicatie of de toiletten vol zijn" van je posting van gisteren geef je ZELF het antwoord. Elke 767 heeft het paneel achterin de pantry. Kijk dat jij niet weet hoe het werkt is wat anders maar dan niet blijven roepen en een ander van eigenwijsheid betichten als je je zaakjes niet kent !

Enough. Er zijn interessantere zaken.
 
Als de wastetanks volzitten dan gaat er een lampje branden, je kan niet op een indicator zien HOE vol ze zitten.

Dus bij net niet vol, geen indicatie, 10 keer doortrekken en de wastetanks kunnen ineens volzitten.

Die meter die op het op het panel van CA2 zit, is enkel de hoeveelheid water (schoon) aan boord (dus NIET voor de hoeveelheid waste in de tanks.....) Maar dit heb ik al eerder gezegd....

Mzzls Steef
 
Sjakie, je begon aardig door Autopet wat manieren bij te brengen.
Je eigen toonzetting begint nu echter zelf te lijken op een gefrustreerde TRE die
als stokpaardje de wastetanks heeft.
Lieden zoals jij zitten altijd gezellig in de boeken enroute en verder te internetten op hun vreselijk geile laptop. Als de vlucht begint, het liefst op de obser seat, hopen ze hijgerig op een foutje van hun collegae. " het viel me op dat je t knopje ...." "heb je daar een reden voor?".
Vervolgens wordt vol trots gepaard met een besmuikt lachje de bijbel te voorschijn getoverd.
Op pagina... staat duidelijk dat je ..ja als jij je zaakjes niet kent.
Gatverr de gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
 
Metertjes en knopjes voor de waste tank?!!? Ik geef mezelf altijd weer een schouderklopje als ik het knopje vind om de motoren te starten. ;) Het enige metertje dat ik echt belangrijk vind is de resterende vliegtijd op de FMS! Ja, je bent nu eenmaal lui geboren of niet! :grijns:

Ik heb ook weer mijn nutteloze bijdragen geleverd aan deze off topic discussie. ;)

Grtz Mike5
 
En de laatste offtopic bijdrage, hoop ik. Misschien dat er mensen zijn die nog een zinnige bijdrage voor El Capitano hebben?
 
Deze afhandelaar krijgt het ook voor elkaar om een briefje af te tekenen dat de toiletten geleegd zijn, terwijl dit in het echt niet het geval was --> uitwijk om de toiletten te legen.

Als we dan toch met modder gaan gooien.......

Mzzls Steef

Haha,

Steef,

Dan moet je wel het hele verhaal weten en kennen!
Toen de toiletten vol zaten.. (Wat niet kan omdat hij net gedrained was!!)
En dus moest terugkomen na al 3 uur van AMS te zijn verwijderd, hadden ze zeker "toevallig" problemen met de hoogtemeter, die werd ingevlogen met een andere kist vanuit Spanje, om vervolgens bij de Arke ingebouwd/vervangen te worden?

Lol..

Ze probeerden het inderdaad op "ons" af te schuiven, maar hebben hun woorden inmiddels alweer terug genomen!

Vandaag toevallig nog 2 767 arke doorgeschoten... beide 5 uur vertraging..
 
@Sjakkie

Voor alle duidelijkheid ik ken 19 niet, dus kan of zal ik niet aan zijn capaciteiten twijfelen. Het enige waar ik me aan stoor dat hij alleen maar negatief kan oordelen over Arkefly terwijl hij er niet werkt en dat dit de stemming op dit board beinvloed. Hier is hij al enige tijd mee aan de gang om zijn frustraties uit het verleden te uiten. De thread starter vroeg om huidige info en niet over de "oude koeien" waar ik het over had.

En nee ik ben geen hot shot in de luchtvaart maar sta m´n mannetje waar ik zit.

Grt. Autopet.
 
geen hot shot?

Je hebt toch een baan, en dan nog op een toestel waar vele thuiszitters van dromen ;)
Besides, niet iedereen ambieert een wide body...


(als ik je hot shot mis interpreteerde, mijn excuses)
 
George Santayana:
Those who cannot learn from history are doomed to repeat it.

Doing things properly is also an option. Too many of you on this Forum overlook this simple fact.
 
Yo Sjaakie !

Grappig dat je dit aanhaalt!!! want bij ons op die kleine vliegtuigjes hoeven mensen nooit naar de WC !!! snapte al niet hoe dat in zn werk ging !?

Hey, moet je daar nou heel sterk voor zijn om zo'n groot vliegtuig te vliegen?

FH staat als een "fighting Irishman / Notre dame mascotte" achter FD.

Wel grappig hoe kleinerend sommige mensen kunnen zijn. Some people need to make up with "big" things to compensate for the "smaller" things.

Anywho..... No hards feelings.

[ps] Dat fuel meter geval was maar een grapje hoor.
 
Ach flyhigh ik ben rustig had alleen de""over"moed iemand iets proberen uit te leggen hoe het wastetank systeem op een 76 werkt maar het was tegen dovemans oren. Het valt mij alleen op dat de heren/dames hier, met ambities, niets aan willen nemen van collega's die al veel langer in de luchtvaart werkzaam zijn.


Wil graag kennis delen van de mensen die langer in het vak zitten (jah ik voel me aangesproken).....

Maar op het toestel dat de uitwijk deed, zit echt GEEN wastetank meter (ik ga desnoods een foto van het paneel maken als je niet overtuigd bent). Dat is iets wat een optie was of pas in latere uitvoeringen standaard werd.

Groeten Steef
 
Hey Sjaak -

150 Euro dat Steef gelijk heeft... Maak het mooier. Als je wint, vlieg ik naar AMS om je de 150E cash te geven...

You game !?
 
El Stevo

El Stevo

Heren,

Ik heb El Stevo nog maar een keer ontmoet (uiteraard op de fameuze Airwork BBQ) en ik denk dat ik ook wel een X bedrag er op wil zetten dat Stevo gelijk heeft. Het is namelijk niet de man die,

A: poep praat

en

B: het type mens is dat gelijk wil hebben om het gelijk hebben.

Ik zou maar wat graag naast dit type kerel in een vliegtuig willen zitten, en dan als het even kan zo ver mogelijk voorin:D
(maar achterin kan ook, als de bediening dan maar goed is:D )

Groeten

:radar: André :radar:
 
Diana mag er alsjeblieft een slot op deze doeloze trieste discussie?
Wellicht kan je de sleutel er van weggooien...???

Gaat al lang niet meer over hetgeen de topic opende.
 
Tja. Heb nog even gekeken of ik het topic kan opschonen zodat het weer overeenkomt met de beginpost, maar dat is eigenlijk niet meer mogelijk. Feitelijk heeft de starter geen enkele bruikbare reactie gehad.

Als iemand nog een bruikbare reactie kan posten, dan heel graag. Zo niet, dan gaat het op slot.
 
Nou, vooruit dan, een bruikbare post voor El Capitano:

Arke is een leuke club om voor te vliegen. PUNT.
Al dat gelul eromheen, pffff.
Ja je moet hard werken en je paycheck mag ook wel wat dikker. Maar ik heb veeeeeeeel erger gezien in de luchtvaart dus ik ben een tevreden mens. PUNT.
 
Fijn dat iedereen weer serieus is en on topic!

Arke, absolute top club met dito waste tanks!
De lekkerste stessen v NL!
Dus snap echt niet waarom er uberhaupt negatief advies over deze " once in a lifetime" kans gegeven wordt!
 
Er wordt al vaker het een en ander over stewardessen gezegd, maar probéér het netjes te houden. Heb stukje uit bericht verwijderd. De rest kun je bewaren voor in de kroeg.
 
Heren,

Ik heb El Stevo nog maar een keer ontmoet (uiteraard op de fameuze Airwork BBQ) en ik denk dat ik ook wel een X bedrag er op wil zetten dat Stevo gelijk heeft. Het is namelijk niet de man die,

A: poep praat

en

B: het type mens is dat gelijk wil hebben om het gelijk hebben.

Ik zou maar wat graag naast dit type kerel in een vliegtuig willen zitten, en dan als het even kan zo ver mogelijk voorin:D
(maar achterin kan ook, als de bediening dan maar goed is:D )

Groeten

:radar: André :radar:

THNX...... Komende BBQ krijg je een biertje....
 
Back
Top