Arkefly

Ja maar Face; tegen jouw stokbrood kan niemand op!:D :D :D

@Steve; man ik heb nog je eerste observer vlucht met je gedaan.
Vorige maand :D

@FD, was er ff uit vw de vakantie, had een soort van bouwstop :D
Maar zal ff Cun aanvragen want de baterij is weer opgeladen!

@Alle Varkenvlaaiers, vanaf Okt zijn er plenty mogelijkheden tot integratie op Mambo beach! Echt veel zin om er een ouderwetse klerezooi van te maken!
 
€3600 bruto per maand en je hebt schuld van tonnetje euro's
hmmm ben dan toch blij dat ik ooit bij LVNL ben gaan werken want zit daar nu aan €3200 netto als startend verkeersleider zonder die ton schuld.....
oh ja en werk ongeveer uurtje of 25 per week
 
Don't push your luck! Anders laten we die vochtige kelder waar je zo'n 25 uur per week naar zo'n groen fluoriserend ding zit te kijken nog een keer vollopen met water! ;)
 
Ik vind 3200.- netto mager betaald voor een baan waar je fijn met je jiskefet collega's je frustraties mag botvieren op met name buitenlands vliegers in vloeiend steenkolen Engels met een, in jullie nerd wereldje, popie taalgebruik waarvoor je in de rest van ATC wereld standrechtelijk geexecuteerd zou worden.
Ik denk dat je idd een uitstekende beslissing indertijd hebt genomen!


:D :D :D
 
"rotsjer klm sjeven fjour sjero, hedding trie toe sjero klierd approatsj",.........."zo nu ff tijd voor een bakkie" :snore:
 
Peut

Peut

Dat kan je op Approach wel vergeten, daar word serieus gewerkt! Luister maar eens naar de SPL Approach stream in de middag of avond via die andere Aviation site.

Op Amsterdam ACC daarintegen :yeehaa: :biertje:


:) André :)
 
Welke stream is dat? (REQ: citaatje).

Enne FD, cheating bastard you!
Hey ouwe, zie spontaan weer wat Cancun turns op mn rooster verschijnen ? jij binnenkort nog wat rondjes megikoo op je schedule?

Dacht dat wij eens de hort op zouden gaan... na die pussy Vegas nachten met je mag je me nou wel eens je magic laten zien :yeehaa:
 
Schiphol Stream

Schiphol Stream

RayvanderHeij,

Staat op de homepage van atcbox.com, moet je wel eerst aanmelden, maar dan kan je luisteren.

André
 
RayvanderHeij said:
Enne FD, cheating bastard you!


Dacht dat wij eens de hort op zouden gaan... na die pussy Vegas nachten met je mag je me nou wel eens je magic laten zien :yeehaa:

Mwa, die 2 canadian chicks waar ik er mee vandoor ging waren niet zo slecht dacht ik. Plus die 2 Vegas locals die ik later weer in het RA tegen het lijf liep waren ook zo slecht nog niet.

Dacht dat je niks te klagen had met mn leftovers.....

Say hi to Anna for me will ya?


EL STEEFO -

CONGRATS OUWE ! hoe voelt dat nou om 56 te worden?


FD
 
Geintje hoor steef. We weten allemaal dat je net 22 geworden bent ;)
 
weet iemand op welke sim de grading voor arke fly wordt gehouden???:)
 
zo'n domme vraag is het niet.

Waar doen ze de grading bij BA ook alweer op ??? juistum

2 jaar terug grading bij northwest airlink (CRJ) was op een freaking frasca 242 of hoe dat ding ook heet.
 
BA vliegt ook met meerdere types, dus keuze aan sim´s en instructeurs genoeg.
Bij Arkefly vliegen ze nog maar een type, dus ook de instructeurs (lees sim operators). Het wordt dan wel lastig om opeens in een andere sim te kruipen en daar de knoppen te gaan bedienen.
grt.
 
Veel airbus operators doen de grading op de 737 om te kijken hoe je basic handling skills zijn.... De grading hoeft niet altijd door de luchtvaartmaatschappij zelf gedaan te worden, dit kan net zoals de pshychologische keuring uitbesteed worden...
 
Back
Top