Arkefly

thijs

New member
Nogmaals....op aanraden van TomTom.

Wie o wie werkt hier en kan mij meer informatie verschaffen met de huidige situatie wat betreft loon/werksfeer/roosters.

En natuurlijk de huidige aanname/slectie procedure....
 
Naar mijn weten zoeken ze momenteel niemand. Heb onlangs brief gekregen dat ze gewoon m'n gegevens gingen bijhouden zonder meer. En in tegenstelling tot velen die de maatschappij altijd liggen te bekritiseren ben ik WEL bereid om 40 K neer te tellen voor een baan daare.

grtz
 
Had via via gehoord dat ze onlangs een paar jongens van Denim hebben aangenomen welke geen rating hoefden te betalen.
 
Je hoeft bij Arkefly geen 40k meer te dokken voor een baan... is afgeschaft. Je krijgt wel een bond van 4 jaar. Groot tekort aan co's, iedereen met type komt wel binnen, daarna geven ze de voorkeur aan mensen met een 737 type ivm (mogelijke:grijns: ) vloot uitbreiding.

greetz
Xw
 
Had idd vernomen dat ik geen 40k hoef te betalen(was ik ook niet van plan:1855: ).

MAAAAAREHHH wat ik dan wel voor start salaris verwachten??
 
Op ppjn.com staat dat je € 2400,- verdient, is dat een zieke grap ofzo :1855:
 
Thijs!

Even verder lezen op ppjn; er staat: "€2400,-/month+daily depending on prior experience and age". Dus kan het zijn dat je iets meer over houdt. OK, het zal geen vetpot zijn...

PM me fff.

Grtz, f18.
 
iemand enige info over de selectie bij arkefly en is in het intervieuw ook nog een tech- gedeelte?
hoe moet/ kan je je daar goed op voorbereiden?

alle info welcome

thnx!!!
 
Ik verdien er stukken meer dan bij Trans (was voor mij een reden om Trans af te zeggen eind vorig jaar).

Die 2400 euro was voor junior co's, maar als je met wat ervaring binnen komt, dan sla je die stap waarschijnlijk over.

Groeten Steef
 
@Stevo,

Jij bent inmiddels natuurlijk wel een van de meest seniore F/O's gezien t tempo waarin de mensen bovenin de senioriteit Arke hebben verlaten!:)
 
Ja steef is ongetwijfeld een van de 'langste' co's !! :D haha

Hey ouwe, zie spontaan weer wat Cancun turns op mn rooster verschijnen ? jij binnenkort nog wat rondjes megikoo op je schedule? :yeehaa: :yeehaa: :yeehaa: :biertje: :biertje:

Gr uit Colombia, MO. :snore: :snore: :snore: :snore:
FD
 
Hahhaahha,

"lang" in de zin van cm's.....................

Hmmm zit voorlopig op de BMI operatie dus geen CUN voor mij. Ik denk dat ze me er rond oktober vanaf halen.

Gedraag je......

Mzzls Steef
 
Back
Top