Arkefly

Damn straight... ze hebben er ook nog eens Denny's, TGI Friday's, Panda express en natuurlijk Red Lobster!

Maarja, kom er maar eens binnen...

Oh.. enne Chili's en free refills... en het tegenovergestelde van alles wat ik in mijn vorige post noemde!
 
Ha, weet nog wel dat jij me hielp mn panda express kaartje wat aan te dikken last year. hehe.

Red lobster ga ik vanavond eten, Denny's ga ik zo ff mn 'onbijtje' scoren :grijns:

wanneer kom je weer langs?
 
Ray...Je wijst toch niet alles af wat communistisch is of was....;-)))) ?????!!!!
Schijnt dat jij nog wal "INNS and outs" kent.... Van horen zeggen hoor... ;-))

Maar je hebt aardig de spijker op de kop geslagen!

Mzzl
 
hehehehee. Ja mooie inss... ray doet het bijna net zo goed als ik.. (bijna)
 
RayvanderHeij said:
hehe, mijn outtie past wel in een ex-communistische innie ;)

Anyway, http://ll.static.abc.com/streaming/images/landing/v2/200x400_country.gif

Damnit...

- Extra ->
- Internet-opties... ->
- (tabblad) Verbindingen ->
- (rechtsonder) Lan instellingen... ->
- (vink vakje aan) Proxyserver ->
- Bij Adres: en Poort: vul je een van de volgende adressen:poort in (pagina 11 t/m 20 zijn Amerikaanse adressen).
- Klik op 'Ok', probeer de pagina nog een keer te openen. Lukt het niet, pak je gewoon een ander adres tot het wel lukt.
 
.........inmiddels 10 maand verder........

even weer on-topic waar deze thread nooit echt is geweest, hoe ziet nou zo´n selectie procedure eruit.......... iemand onlangs nog langs geweest bij deze club?
ik heb mezelf onlangs ook maar eens aangemeld bij arke. weet echter niet zoveel van de selectieprocedure af, en kan zelfs op een sait als airwork de benodigde info niet vinden:(

wieowie helpt me bvd grtz
 
Last edited:
Back
Top