Arik Air

Thanks voor de input! :)
Ik neem alles mee wat hier geschreven wordt. Heb het contract inmiddels binnen en het ligt klaar om ondertekend te worden. Ik wacht alleen nog even een andere optie af om heel misschien nog bij een Nederlandse maatschappij te kunnen vliegen...
 
zweuvert, even een tip: open een bankrekening met een zeer klein bedrag en een bankpas zodat als er iets gebeurd je niet een groot bedrag kwijt bent. Zenith Bank heeft geldautomaten die buitenlandse kaarten accepteerd. Ik heb daar nog geen problemen mee gehad. Een creditkaart kan ook geen kwaad. Zit je ergens en moet je een vliegticket, hotel oid betalen dan heb je die mogelijkheid. Net als vliegen: always leave yourself a way out.
 
Goeie tip! Ik gebruik de bank van mn lening wel. Die gebruik ik verder toch nooit voor betalingen... alleen om geld in een lege emmer te gooien lijkt het wel ;)
 
hey zweuvert

Misschien is het leuk om je ervaring daar eens te posten hier. Krijgen we zeker leuke verhalen te horen en weten we ineens hoe het daar juist allemaal verloopt.

Als je daar bent raad ik je eens aan om de nigeriaanse peppersoep te proberen.

Good luck.
 
En nog nieuws? Vlieg zelf 18de naar Lagos, 19de weer terug in de middag dus alle tijd voor een sapje ;)
 
Zit momenteel in Lagos (Heritage House), morgen eerste werkdag bij Arik (groundschool).

Hoorde dat er as. donderdag een soort airline-crewparty is in het Sheraton?

Wie zijn er dan aanwezig voor een biertje? :biertje:
 
Zit momenteel in Lagos (Heritage House), morgen eerste werkdag bij Arik (groundschool).

Hoorde dat er as. donderdag een soort airline-crewparty is in het Sheraton?

Wie zijn er dan aanwezig voor een biertje? :biertje:

18-19 mocht je dorst hebben, zit in het Sheraton :)
 
Ok! Blijkt dat het gemiddeld een uur rijden is van het Heritage naar het Sheraton... Even kijken hoe de animo is onder de andere expats ;)
 
Even de mannen van Protocol vragen bij Arik, een paar 1000 Naira's in de zak steken, en je Taxi is er. Betalen uiteraard als je weer terug bent gebracht in je hotel., Anders komt er natuurlijk NOOIT meer iemand opdagen als je van te voren al betaald hebt.

LES 1 in Africa, NOOOOOIT van te voren betalen!!!!

Succes,

:radar: André :radar:
 
Back
Top