Overload,
ik heb op jou verzoek je post nog een keer gelezen en ik weet ook wel dat het niks uitmaakt of je VFR of IFR vliegt :duh:, maar jij zegt toch echt het volgende:
Overload: Het gevaar van as zit hem vooral in het effect op gasturbine motoren. VFR verkeer heeft er geen last van.
Mijn opmerking was sowieso vriendelijk bedoeld (vandaar die smiley erbij
), maar nu jij er op doorgaat, hoe moet ik wat je zegt dan interpreteren? Ben jij zo iemand die iets zegt en wat anders bedoeld? Dat zal leuk zijn bij jou in de flightdeck
Dus lees misschien voortaan even je eigen posts nog 's voor je een ander ze nog een keer laat lezen.
Verder weet ik niet hoe dat gaat bij jullie, maar voor een aflevering is echt geen jarenlange topgun school nodig en ook geen lange survival achtige cursus waarbij alleen de beste van de beste er door komen. Het is vaak echt wel vaak een ons kent ons privilege en zoals ook bij jullie vast ook mensen zijn die net wat dichter bij het vuur zitten en 'bepaalde' mensen in het bedrijf kennen. Elke linepiloot kan het in feite gewoon, zeker vanuit de rechterstoel. Links heeft even wat andere eisen en ik weet wel dat jij daar zit, maar is ook niet bar veel. Treurig dat jij het laat overkomen alsof het een bijna zware baan is die alleen maar leuk is vanwege het honkbal, shoppen en eten in SEA en verder niet. Denk dat veel vliegers binnen jullie maatschappij het wel een keer, of misschien zelfs twee, mooi zouden vinden om te doen. Ik heb het zelf ook gedaan, wel niet bij jouw club, maar ik vond het allemaal leuk. Als het smeuige van de vluchten er voor jou wel af is, wordt het dan niet 's tijd om een ander 's zo'n vlucht en trip te gunnen? En testvlucht? Dat is in dit geval toch gewoon de acceptatievlucht ? Of vertel je mensen in de VIPbox met je burger in de hand dat je testpilot bent?
En over Hartman, ja tuurlijk is dat PR, maar geloof dat RYR daar ook niet vies van is....toch? Dus sinds wanneer is daar wat mis mee? Jullie surfen straks misschien wel mee op het resultaat dat de flag carriers zoals KLM en Lufthansa in deze weten te bereiken. En waar zijn al die testvliegtuigen met al die apparatuur dan? Die zijn er zeker 'even' niet?
No offence trouwens, maar kom op zeg........
Goed, ik heb alweer veel teveel gezegd, back on topic: ja die vulkaan dat is wat he.....