Airwork vlag gaat de wereld rond!!!

.. met de laatste toevoegingen:
http://picasaweb.google.co.uk/airworkvlag

vlag1.jpg

Die tribune rechtsonderin, daar zat ik afgelopen zondag!
 
O ja, had die picassalink niet toegevoegd...stom...Nou ja, de HKG en BKK updates waren van mij...iig pikante details: We moesten een getaway-car regelen om de vlag om dat boeddah-beeld heen te krijgen en een fooitje regelen voor die hoertjes in Patpong om die vlag op te houden...ze wilden er nog veel meer mee doen maar dat werd te duur en te ranzig :grijns:

Overigens Supi, ik had hem beloofd aan Julien...heb zn adres hier....hij moet iig voor de inaugural flight van AF 380 naar NYC in Frankrijk belanden...kan ie natuurlijk wel eerst nog wel elders heen...

Geweldig dat Boedha beeld..! :grijns::grijns:
Er zijn er die voor minder in de typische sfeervolle Thaise gevangenissen zijn beland..

Patpong: te ranzig voor Airwork of te ranzig voor mevrouw Onassis..?
 
Ze waren wel heel erg ranzig...vooral de madam die me in mn kruis greep en ook een fooitje wilde :grijns:
Vriendelijk bedankt, pilsje op en SNEL weg daar.
Maar goed, het kon niet ontbreken aan de wereldreis van de Airworkvlag aangezien het een welbekende airline-layover is (zie ook de andere foto's incl crew)...helaas gingen lady-boys me een beetje te ver.
Niets is te ranzig voor Mevrouw Onassis...maar er lopen nogal wat maagdjes :eek!: rond op Airwork, dus vandaar de PG-rating

En ons crew-hotel bevalt me wel...gelukkig niet het Bankok-Hilton...(voor onze minder ontwikkelden: dat is de lokale lik)

O ja Kliko: Ik heb in Dubai uit het luik gehangen met de vlag in een zandstorm (kreeg die vlag niet recht en heb mn shirt in het proces geruineerd)...heb de foto wel, maar de lens besloeg abrupt in de warme buitenlucht (heb helaas geen fancy camera zoals chaseplane en co)...De engineer vond het allemaal een beetje te lang duren..Ik doe je een deal: kost je een half kratje in plaats van 2...deal? ;)

8128_138959797665_554337665_2745004_8374234_n.jpg
 
Last edited:
Onassis,

Ondanks de beslagen lens vind ik het NOG een vette foto, hartelijk dank daarvoor!

Groeten

:radar: André :radar:

PS: als je de volgende keer op een Airwork Borrel kan komen krijg je er bier voor :D Oh, dat brengt me op een idee, dat moet ik binnenkort maar weer eens gaan initieren!
 
Vind het een hele arty foto, mysterieus, beetje X-files. Zo'n foto die in No Way Out wekenlang pixel voor pixel wordt hersteld waarna de naam van een Hollandse website te voorschijn komt. Heeft wel wat.
 
Ik kan m over 1,5 week wel ff meenemen naar Florida, miss kan ik ook nog even n fotootje schieten @ Central Park (JFK-EWR lay-over) maar dat weet ik niet zeker.
 
Er is er 1 bij mij, de andere is als het goed is bij Superpilot of die heeft hem inmiddels al weer verder gegeven.

Ik wou hem meenemen maar dat zal het voorlopig wel ff niet van komen.

Als er iemand is die zich geroepen voelt om de vlag mee te nemen, laat het even weten!

Groeten

:radar: André :radar:

PS: ik meen dat Naudjuh hem gevraagd had maar heb hem toen niet zo snel op de post gekregen. Sorry daarvoor.
 
PS: ik meen dat Naudjuh hem gevraagd had maar heb hem toen niet zo snel op de post gekregen. Sorry daarvoor.

Geen probleem, ik heb toen ook geen tijd gehad hem op te halen.

Ben komende woensdag misschien in Amsterdam, kan hem wellicht even ophalen? Dan gaat hij in April onder andere naar Phoenix, San Diego, Los Angeles en Las Vegas.
 
Is de locatie van de vlag bekend nu? Eigenlijk hadden we `m best mee kunnen nemen bij onze Midzomervlucht onlangs met 3 airworkers (Chaseplane, Nazgul en ik zei de gek). Voor de volgende keer wilde GBOF ook graag mee, dus zou de vlag wel van pas komen. De foto`s staan hier: http://www.jouwkeuken.nl/image-snaidero-modellen/gioconda/midzomervlucht_2010_headcorn_egkh.php

_MG_4064.jpg


_MG_4085.jpg


_MG_4010.jpg


_MG_4050.jpg


De volgende keer wordt het Lydd (tenminste wat mij betreft), ik vond het wel een goed idee van Nazgul.
 
Last edited:
Leeft de vlag nog ? Als ik hem voor juli in mijn bezit kan hebben, zal hij een toertje maken door de US en Canada.
 
Back
Top