Airwork vlag gaat de wereld rond!!!

André

Member
Beste Airworkers,

Nadat er voor de United Stripes party een speciale Airwork vlag gemaakt is, (welke ik prompt vergeten ben mee te nemen naar het feest :niet_bli:) is er door PH-JPC het plan opgevat om met de Airwork vlag de wereld rond te gaan.

Het doel is om de Airwork vlag in zoveel mogelijk landen op de foto te zetten. Uiteraard zo veel mogelijk in een een Aviation omgeving, maar als er andere leuke lokaties zijn is dat natuurlijk ook mooi (of in combinatie met leuke dames :)).

Hierbij bijt ik alvast het spits af. Wie raadt waar de foto gemaakt is?

De hele vlag "goed leesbaar"

[/IMG]

Meisje wou zelf nog even wat beter op de foto :)



Groeten

:radar: André :radar:
 
Heren, (althans daar ga ik van uit, dat ik met heren te maken heb in deze thread)

Het antwoord is gedeeltelijk goed,

Het is in Nigeria, maar niet in Lagos, the "Centre of Excellence" maar in the "City of Unity" waar dat dan weer is mag je ff opzoeken op google :)

Groeten

:radar: André :radar:
 
Dan is het Abuja!

Is alweer een tijdje geleden sinds ik daar het "been there got the t-shirt" t-shirt kocht, maar staat dat Nicon Airways wrak er nog? Plus de vele Let410's en DO-228's.
 
Last edited:
Wellicht via een geheim ondergronds PM netwerk van mensen die midden in de nacht op verdekte locaties de vlag doorgeven?

Wel leuk idee, a la de Borussia Dortmund mascotte. Ik zie de PM wel verschijnen trouwens ;).
 
Ja, overgave word gedaan via PM waarna je een adres krijgt van een vochtige ondergrondse parkeergarage waar je moet uitkijken naar een hoestende man met hoed op in een ouwe regenjas.

Eerste PM al gehad, en de vlag word morgen overgegeven en gaat vrijdag weer op reis, foto's volgen.

Ik wil wel proberen om er een beetje de vaart er in te houden, zodat we regelmatig foto's krijgen.

Groeten

:radar: André :radar:

PS: het is inderdaad Abuja!!! Goed hoor,RunningRabbit, en inderdaad, alle genoemde kisten staan er nog, er komt alleen maar meer bij, ouwe 727's en Bac 1-11 van Albarka
 
Komt Yolanthe me dan ook "knuffelen" in die vochtige ondergrondse parkeergarage? Daar heb ik graag voor over dat Albert Verlinde mijn identiteit prijs geeft.
 
André zit iets te vaak op geenstijl heb ik het idee

Correct, daar heb ik het wel van, wil niet zeggen dat ik er teveel op zit, maar soms is het wel leuk om er even op te kijken. :)

Overigens is de vlag al weer aan een nieuwe reis begonnen sinds vanmiddag. Ben benieuwd wat voor plaatjes we gaan krijgen. Kan al wel verklappen dat wat er ook gaat komen, ik ze normaal gesproken niet voor elkaar zou kunnen krijgen! (beetje de spanning opbouwen)

Groeten

:radar: André :radar:
 
Wat een ontzettend leuk initiatief zeg! :yeehaa:

Mag ik vragen wat voor afspraken er zijn omtrent het doorgeven van deze vlag? Zou het leuk vinden om ook een keer met deze vlag op reis te gaan ipv mijn saaie koffer :D
 
Ja mensen, het is weer zover, kreeg een telefoontje zonder nummerherkenning van een beetje fluisterende man. Daarna afgesproken in een vochtige slecht verlichte parkeer garage alwaar de man in een oude regenjas met de kraag omhoog en een zwarte hoed op heftig hoestend en proestend mijn aandacht trok. Na elkaar snel begroet te hebben kreeg ik een memorystick met bijgevoegde foto's welke in Las Vegas en LA gemaakt zijn. Ben er via een gezamelijke kennis achter gekomen wie er op staan, maar dat mag ik dan weer niet openbaarmaken. Anders zou ie "vrienden" op me af sturen. Dus we moeten het maar even doen met de foto's van de vlag.

Vlag in LA!

img1863m.jpg


2 Dames willen er wel mee op de foto!

img1874c.jpg


Flag being taken care of by a blond beauty who wants to go a step further being naked. (maar toch wel lekker de vlag ervoor!)

img1872j.jpg


Vlag beter zichtbaar, leuke mevrouw doet leuk mee!

img1873w.jpg


Airwork vlag in LAS VEGAS!!!!

img1987p.jpg


Ik ben benieuwd waar ie de volgende keer naar toe gaat! En wat voor foto's we daar van krijgen.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Back
Top