Airwork BBQ 2009!!!

Airwork BBQ 2009!!!


  • Total voters
    22
bbq

bbq

Diana,

heb je niet wat flyers die ik hier bij bemanninscentrum Schiphol weg kan leggen?? Of n paar vette posters, (zoiets als die stars n stripes affiches...)?? Tijd voor wat aktie en rock en roll hier op het BBQ forum:yeehaa: !!

JW
 
Editje: Foutje van André....iets met overmatig :biertje:-gebruik!:yeehaa:
 
Last edited:
Voor wie gemakkelijk naar EHRD kan komen, van plan is de BBQ te bezoeken en de daaropvolgende ochtend (27 juni) de Seppe Airshow leuk vindt, zou Nazgul Airlines uitkomst kunnen bieden. De planning ziet er alsvolgt uit:

EHRD-EHTE - 26 juni (avond)
EHTE-EHSE - 27 juni (ochtend)
EHSE-EHRD - 27 juni (avond)
 
@ Beer,
Ik ben er niet bij.

Waarom niet???? Moet je werken? ben je ziek? mag je niet van mevrouw Beer (wat ik me niet kan voorstellen)

Het komt aan als een schok, je bent toch wel een van de trouwste bezoekers!

Groeten

:radar: André :radar: (die nog steeds hoopt dat Beer wel komt)
 
@Nazgul Airlines; leuk initiatief!!!

@BEER ; :confused:dit klinkt onheilspellend en te kortaf jouw kennende ! Wazzup???

Jay Way
 
Net gehoord dat ik in de vroege ochtend op EHRD verwacht word voor een ELP examen (om mijn ELP rating-4 op te krikken naar een ELP-6). Helaas is Teuge pas om 09:00 open dus... het ziet ernaar uit dat ik naar de BBQ kom op vier wielen ipv van drie intrekbare.

Ik kom dus WEL.
 
Last edited:
@ Surferboy,

Natuurlijk ben je erbij, nu ben je officieel in staat om erbij te zijn bedoel je :)

Mensen, ik denk dat de meeste roosters wel uit zijn inmiddels. Het is handig wanneer je weet dat je kan komen je je ook meteen opgeeft. Dat is planning technisch makkelijker.

Dusssssss, stuur me even een PM met je normale naam en met hoeveel personen je wil komen, dan stuur ik ASAP een PM terug met het rekeningnummer waarop je het geld mag overmaken en is er ook echt iets te eten voor je op de BBQ.

Groeten

André

PS: Mocht het nou zo zijn dat je je niet hebt opgegeven omdat je dacht er niet bij de kunnen zijn, maar het uiteindelijk toch blijkt te gaan lukken. Vrees dan niet, gewoon komen, het restaurant is open en wie weet is er nog extra eten en kan je zelfs BBQen op de avond. Anders kan je er altijd nog wat drinken! KOMEN is de boodschap!
 
Hehehe, scherp! :biertje: Iets met de staat van mijn hersenen na een weekje voetballen :grijns:
 
Zijn er eigenlijk al betalingsgegevens bekend, of is het nog wat vroeg om daarover te beginnen? ;)

Edit: spuitelf wegens teveel :biertje:, ik PM je morgen wel Andre!
 
Beste Airworkers,

Betalen gaat als volgt. Je meld je via PM bij mij aan, vervolgens mail ik terug met de betalingsgegevens. Het gaat mij namelijk net iets te ver om dat zomaar op internet te zetten.

Dus PM naar mij, PM terug met gegevens, betalen, en er zal voor worden gezorgd dat er voor jou vlees en andere lekkernijen zijn op de BBQ!!!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Ik mis wel namen dit jaar zeggen, maar geen zorgen:

- Beer - FD - El Stevo = + SMD :haha:

Nah.. hoop dat er veel mensen komen, hopelijk ook de bovenstaanden..!
Gaat in ieder geval gezellig worden!
 
Had wel een PM willen sturen aan je Andre, maar zo weet de rest t ook: ben de 26e in Jo-burg en de 27e in Nairobberi....zou wel willen en had de vrouw net bereid gevonden, maar helaas niet van de party...

Surrie...
 
Onassis,

Geeft niks, als je er de volgende borrel dan maar bent!!!! :kerst: Een paar maanden nadat de BBQ geweest is zal er wel eens weer een borrel komen. Is ook altijd erg gezellig.

En de bitterballen van het Dorint op SPL zijn zeker net zo vet als de BBQ op Teuge. Dus je portie VET i.c.m. bier kan je daar ook krijgen.

Joburg en Nairobi. Wel gaaf! Ik zie ook nog wel eens collega's van je op Lagos, wie weet zie ik je daar ook nog eens. Houden we een Airwork borrel in het Sheraton:D

Groeten

:radar: André :radar:
 
*Verkapt schopje!*

Nog maar 9 dagen and counting!!:kerst:

Even hopen dat het mooi weer is en blijft tot de ochtend erna, want Surferboy komt waarschijnlijk op 2 wielen! :airforce: (Jammer dat je niet komt Beer, had je mijn nieuwe raketje kunnen bewonderen!:niet_bli: )
 
Beste Airworkers,

Het feest der feesten, de moeder alles BBQ's gaat volgende week vrijdag avond plaatsvinden op ons geliefde Teuge!!!

Komt allen, komt allen. Je hebt nog tot vrijdag aanstaande, de 19e de tijd om je op te geven bij mij via PM.

Ik moet namelijk een week van te voren de aantallen doorgeven en betalen zodat het restaurant op Teuge niet met de spullen blijft zitten.

Maak dus snel de beslissing op te komen en stuur mij een PM!!!!

Vrijdagmiddag kijk ik op mijn bankrekening nummer welke ik aan iedereen die wil komen heb gegeven om te kijken wie er betaald heeft, en vervolgens word er voor die mensen besteld!!!

Mocht je nou op het allerlaatste moment ineens wel kunnen, kom dan gewoon, dan kan je altijd nog even iets in het restaurant eten en later erbij komen zitten om wat te drinken.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Back
Top