Airwork BBQ 2009!!!

Airwork BBQ 2009!!!


  • Total voters
    22
Update over de BBQ!!!

Update over de BBQ!!!

Airworkers,

Hier een update over de BBQ.

DE BBQ zal op vrijdag 26 Juni 2009 plaatsvinden op Teuge!!!


De afspraken zijn gemaakt en dit jaar zal er voor het eerst ook een goed hotel zijn op KRUIP afstand!

Het Hotel "de slaapfabriek"staat nu nog in de steigers maar zal begin Juni haar deuren openen OP vliegveld Teuge.

Vanavond ben ik er al langs geweest en heb de kamers mogen aanschouwen, het word een heel gaaf hotel met alle kamers in een ander stads thema.

Je hebt dus de Bora Bora kamer en de Sydney kamer enz enz enz. Heel mooi allemaal. Het zijn MEGA grote kamers met open badkamer, hypermodern allemaal. En voor de echte Ubernerd, er is snel internet aanwezig zodat je de net gemaakt BBQ pics kan uploaden naar het forum :).

De kamers kan je via mij boeken en kosten vooralsnog € 90.- per 2 persoonskamer. Je kan natuurlijk je kamer delen, dan is het dus nog maar € 45.- PP. (zonder ontbijt, wil je dat erbij hebben kost het een tientje meer)

Als ik meerdere aanmeldingen krijg dan kan er waarschijnlijk nog wel een deal gemaakt worden, ik hoop op iets van gratis ontbijt of zo.

De BBQ zal € 15.- PP gaan kosten zoals het er nu voor staat, afhankelijk van eventuele extra kosten.

Graag aanmelden via PM bij mij met je Airwork naam en je "echte" gegevens en met hoeveel mensen je wil komen. Ik zal je dan het rekeningnummer doen toekomen en op de lijst zetten als je betaald hebt.

KOMT ALLEN (ook Flying Dutchman!!!)

Teuge is overigens 1 uur rijden van Weeze/Niederhein dus de Ryanair mannen kunnen makkelijk jumpseaten en in zo'n goedkope rental naar Teuge komen! Ik reken op jullie. En voor Onassis heeft Overload vast nog wel zo'n blue ticket:D
En anders heb je nu tijd genoeg om zo'n 1 euro ticket te kopen, als het goed is loopt er nu net een actie.

Vriendelijke groeten

:radar: André :radar:

PS: als er mensen zijn die nog leuke ideen hebben om de BBQ wat op te vrolijken, een PA installatie hebben voor muziek of wat dan ook, laat het even weten. GAVE kisten zijn ook altijd welkom, maar houd er rekening mee, de feestcommisie heeft geen budget om betaalde demo's te laten komen! Dus als je met je Yak 52 wil komen, PRIMA, je krijgt van mij een gratis biertje maar daar houd het dan ook mee op. Helaas :traantjes (was ik maar geen arme F50 vlieger maar een rijke FR captain :biertje:)
 
Roosterverzoek wordt ingediend! :yeehaa: Denk dat zo'n kamer wel een goody is, na 5(+) bier nog terugkarren is ook zo wat! :biertje:

Had eigenlijk wel verwacht dat er een F50-flyby zou komen, aangezien zowat driekwart van de vaste bezoekers F50-rated is of is geweest! ;)

Iemand in voor een weddenschap of FD komt?:haha:

Anyhow, PM komt je kant op!

Groeten Surferboy!!
 
Dat hotel lijkt mij ook wel wat! Andre; ik denk dat we met jou lullen-als-brugman- rating we nog wel een vettere "airline discount" eruit kunnen slepen!!

Nogmaals verzoek; iemand van de oude rotten/nieuwe newbe s die (gedeelde kosten) -geheel in stijl- wil arriveren per kist vanuit Lelystad? Ik ga voor zo een stinson low pass ; )))Geef maar een PM!

JulietWiskey
 
@diana en Teuge Insiders;

What about die oude ilushin-18 prop kist die op Teuge staat om (ooit??)hotel te gaan worden? Hoe ver zijn die plannen inmiddels gevordert??

JW
 
I'll be there, hopelijk weer net zo gezellig als vorig jaar. Dit keer kom ik met z'n 2en, forummer "Diarto" (niet erg actief geloof ik) gaat ook mee deze keer. Nu nog ff een lijstje met kanshebbers voor "Quote van het jaar" samenstellen ;)
 
@diana en Teuge Insiders;

What about die oude ilushin-18 prop kist die op Teuge staat om (ooit??)hotel te gaan worden? Hoe ver zijn die plannen inmiddels gevordert??

JW

Is gereed voor de BBQ van 2010: men schat dat het vliegtuighotel half juli klaar is. Zie bericht van hotelsuites.nl. Hopelijk gaan ze 'm nog wel even schrobben, want nu groeien er zeldzame korstmossen op.
 
PH-FLY is een tijdje offline geweest, maar is weer in da house...

Ook ik ben van de partij de 26e! Hotelovernachting is niet nodig. Althans, er van uitgaande dat taxiservice RAH wederom tot mijn beschikking staat???
 
JulietWiskey,

Als je vanuit Lelystad vliegt, wat is dan je ETA? Ik plan een ETA van 19:15...

Dat hotel lijkt mij ook wel wat! Andre; ik denk dat we met jou lullen-als-brugman- rating we nog wel een vettere "airline discount" eruit kunnen slepen!!

Nogmaals verzoek; iemand van de oude rotten/nieuwe newbe s die (gedeelde kosten) -geheel in stijl- wil arriveren per kist vanuit Lelystad? Ik ga voor zo een stinson low pass ; )))Geef maar een PM!

JulietWiskey
 
ETA staat nog niet vast..! Vertrek vanuit EHAM +/- 1600 per klassieke mercedes 230, Vertrek vanaf EHLE rond 1700, 1730... Bij voldoende pax, en liefhebbers misschien nog wat ''airwork'' boven de veluwe, en natuurlijk die beloofde Stinson Pass !!

Trouwens, Diana, misschien wel n idee om in 2010 onze eigen Stars n Stripes vette party te geven (na de BBQ) in die oude omgebouwde ilusyin-18!!??

JW
 
Last edited:
Na een jaartje overgeslagen te hebben, ben ik er dit jaar ook weer bij.

Moet wel vroeg afhaken, volgende dag 5u 's ochtends op de bike naar TT assen!


Gr, en tot dan iedereen!
 
Zoals het er nu naar uit ziet kunnen Nazgul Air en Partytrucker mee vanaf lelystad, en karren we net voor sluitingstijd EHLE weer terug. MTOW is niet van de partij helaas!

JW
 
Zoals het er nu naar uit ziet kunnen Nazgul Air en Partytrucker mee vanaf lelystad, en karren we net voor sluitingstijd EHLE weer terug. MTOW is niet van de partij helaas!

JW

JW,
Nazgul Airlines vertrekt niet vanaf EHLE maar vanaf EHRD met vlucht NAZ-R1.
overigens zijn er nog stoelen vrij op deze vlucht en op NAZ-R2 de volgende ochtend.
 
Last edited:
Aighht! Probeer Surferboy mee te krijgen voor de R/T... Mag hij onderweg Schiphol Approach en Amsterdam Info even oproepen :rt::):biertje:

JW!
 
Jammer jammer jammer

Jammer jammer jammer

Helaas gaat het Windshear en mw Windshear (aka Windhoos :blabla:) dit jaar niet lukken om er de 26e bij te kunnen zijn.

Ik vrees dat ik die avond druk ben met een college op Nyenrode.

Volgend jaar misschien.


Een hele fijne avond alvast!!


WS
 
D'r wordt sowieso gerekend op Diana, Prettyfly, NazgulAir en de partners van André en Beer, dus iig wel wat!;)

@ JW: Bedacht me net dat ik ook het hotel geboekt heb, dus tenzij je pas de volgende dag terugvliegt wordt het lastig! :snore:

Daarnaast is dit een verkapt schopje! Hoe meer aanmeldingen hoe beter! Andre, mocht je tussen het CB's ontwijken boven de parel van Afrika tijd hebben, doe eens een lijstje wie er allemaal komen....misschien spoort dit meer mensen aan!:biertje:
 
Last edited:
D'r wordt sowieso gerekend op Diana, Prettyfly, NazgulAir en de partners van André en Beer, dus iig wel wat!;)

En niet te vergeten motormuis annex helipilote PH-CDW. Dus vooral komen Oedske, want ook het aantal zweefvliegers mag best omhoog.
 
Back
Top