Airwork BBQ 2009!!!

Airwork BBQ 2009!!!


  • Total voters
    22

André

Member
Beste Airworkers,

De feestcommissie, voor zover die bestaat :D, is voornemens ook dit jaar weer de traditionele Airwork BBQ te gaan organiseren. De datum moet dus nog bepaald worden. De lokatie lijkt toch wel weer Teuge te gaan worden, temeer omdat dit jaar Airwork 10 jaar bestaat! En uiteraard omdat de feestcommissie enig historisch besef heeft v.w.b. de grote gebeurtenissen in de geschiedenis, zoals het ontstaan van Airwork.

Het plan is om de BBQ ergens in Juni te houden. Laat even weten wanneer je kan. Ik zal proberen er even een poll aan te hangen zodat we het een beetje inzichtelijk krijgen. De commisie behoud zich overigens het recht voor om om operationele redenen de datum naar believen aan te passen mocht dit noodzakelijk zijn. :)blabla: zo, alvast een slag om de arm )

Groeten

:radar: André :radar:
 
Whoohoooo! Ik ben d'r bij! :radar: (Ik ruil wel vrij maakt me op het moment nog niet uit welke datum het wordt!)
 
Hoi,

ik heb 26 juni gestemd. Is misschien het warmste en dan kunnen we lekker lang nagenieten van de avond.

Prik a.u.b. z.s.m. een datum, kan ik vrij gaan vragen.
 
Ik zal er ook weer eens bij proberen te zijn alhoewel ik nu nog niets kan zeggen over de datum. Bekende verhaal.
 
Als mijn rooster stabiel blijft ben ik 19 en 26 juni vrij.
Heb er nu al zin in!
 
Bij nader inzien, liever niet op 5 juni..dan ben ik in Spanje!:grijns:

Om maar weer in de stemming te komen, nog een foto'tje van vorige keer!

282890816_6_Bumc.jpeg
 
bbq

bbq

Wie heeft intresse om vanuit EHLE met een kist van S&T naar de BBQ te gaan?? Ik wil ook wel n keer zo n Stinson low pass maken ;) :grijns:

JW!
 
Naja, lijkt me duidelijk dat 26 juni de meestgekozen optie is! :radar: Wie boekt de biertap? :grijns:
 
Back
Top