Airwork BBQ 2007

Airwork BBQ 2007

  • vrijdag 29 juni 2007

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    5
WAT?!?!? :eek: Nieuwelingen ook welkom?!?!?

Ik dacht besloten bbq (schijnt een trend te zijn heutzutage..;) ),
en alleen voor members met 12,5 jarig jubileum airwork clublidmaatschap.. :grijns: :grijns:

@ Pcvliet airwork bbq is echt leuk en gezellig voor iedereen. Ik zeg: gewoon komen!
 
Dan kom ik nooit binnen!!! ;)

Helaas ook deze keer afzeggen, zit helaas bij mn 'schoonouders' rond 20 Juni.

FD
 
Beer zit liever aan de worstjes van anderen !?!?! :confused: ok....

Als je goed naar zijn zin kijkt wilt hij niet aan da ander zijn worstjes zitten maar wel andermans worstjes verkopen, het wordt steeds interessanter beer :biertje:
 
Typerating: Suck, Squeeze & Blow. Over de bapbapQ gesproken uiteraard:haha: (gestolen van iemand, maar ik heb geen flauw idee wie):yeehaa:

WvdB,

WvdB
 
Het was de afgelopen maand erg druk met atpl examens dus ik had mezelf -ondanks wat onzinnige posts op het board- nog geen tijd gegund me op te geven voor de befaamde airwork bbq. Gelijk maar even gedaan vanmorgen, boter bij de vis en kom maar op met die bbq zeg ik..!

Overigens is het lot niet geheel aan mijn zijde: van al die verschrikkelijke ontberingen is er 1 examen overgebleven dat ik moet herren op -jawel, hoe kan anders- 22 juni :grijns:
 
Yo Mannen (en Vrouwen natuurlijk),

Heb gehoord dat Diana voor zeker 30 man worstjes en al die andere zooi besteld heeft, dus er kunnen best wel een paar aanmeldingen bij.....

Maakt niet uit of je net member bent hier of dat je eigenlijk geen ene reet van vliegen snapt, als je maar kan eten en gezellig ouwehoeren.....

Tot de 22e.....

Houdoe
 
Naar verwachting is het op 22 juni zomers warm, dus ideaal BBQ-weer!
De roosters zijn nu toch wel zo'n beetje binnen voor de 22e, dus ik verwacht nog de nodige aanmeldingen van de mensen die die avond vrij zijn... :yeehaa:

Ik bedoel, het is een jubileum-BBQ: de 5e editie. Wie wil er niet bij zo'n bijzondere gelegenheid aanwezig zijn?
 
De bank van Beer

De bank van Beer

Word de bank van BEER ook op de Airwork BBQ geplaatst? :grijns:

Kunnen we daar om beurten van genieten :grijns:
 
Back
Top