Airwork BBQ 2007

Airwork BBQ 2007

  • vrijdag 29 juni 2007

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    5
Als ik er ben, dan kom ik, en als ik er niet ben, dan kom ik niet.

Ik hoop binnenkort te weten hoe of wat. FD, Iz, Kebab en Art, waar blijven jullie?
 
Diana,
Nog even en we kunnen een apparte ladies corner gaan inrichten, zodat de kerels het testosteron weer vrijelijk kunnen laten stromen, en gewoon weer net als op het werk ongestoord kunnen blaten:D

Wat een goed idee! Vrouwen in een hoekje, en dan kunnen de mannen in het andere hoekje lekker luidruchtig brallen.
 
Ook net mijn rooster binnen... 22 juni is de laatste dag van mijn tour. Bij NetJets betekent dat, dat ik 23 juni pas weet of de 22e haalbaar is.

Ik ga er dus maar van uit, dat El Stevo de eer van de langste ononderbroken serie BBQ-bezoeken na dit jaar niet langer hoeft te delen...

Erik
 
Zullen jullie je allemaal wel netjes gedragen op MIJN Teuge Airfield, dus als keurige nette (a.s) gezagvoerders ......uh:haha: ...uh...:stapelge: ....:passed:
 
Jo geen zorgen, alle meiden aanhang + vrouwen tussen de 18 en 48 zijn veillig, daar ik thuis blijf voor de verandering deze zomer.... Of ze ook veillig zijn voor Q-nimbus...

Aan de andere kant, als er een ladies corner komt......
 
Last edited:
Wie komen er eigenlijk vliegend??:rt:


Ik kom samen met Wezz crashen in ieder geval..
Ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die vliegend savonds voor sunset weer weg willen.

Kunnen we misschien voor een extra worstje o.i.d. iets met de havendienst regelen.

mzls!
 
avond-programma Teuge;

Misschien blijf ik wel een nachtje over met piper (om ochtend erna weer te vertrekken), zijn er nog PBB heren (of dames)die na de bbq wat plannen hebben om Apeldoorn danwel Deventer te verkennen?

JulietWiskey!
 
Ik eindig reserve de dag ervoor, dus ik neem aan dat ik erbij kan zijn... Diana, laat t je zeker weten over een weekje ofzo, kijken of er wat te ruilen valt hier en daar!
 
Zou leuk zijn!

@Sjorske: Teuge gaat 20.00 uur op slot en ik denk niet dat met de havendienst veel te regelen valt, ook niet voor een worstje. Kun je niet gewoon de volgende ochtend weer vertrekken? Er is een camping op zwalk-afstand.
Ik bedoel, de BBQ komt pas na achten (als de worstjes worden verorberd) los... zou zonde zijn om dan al op weg naar de thuishaven te moeten zijn.
 
Moet dat kosten?

vliegtuig laten slapen? + tent?

Of is de camping gratis voor een nachtje?

(wil vliegtuig desnoods wel op de camping zetten:):snore:


Groeten!
 
Sjorske, ik heb met de eigenaar overlegt en heb de tent geboekt voor de BBQ datum en de dag erna. Moet nog wel even uitgecheckt worden op het opzetten en opvouwen, dus ik ga de komende weken nog even de boldfaces en limitations doornemen. :biertje:
 
Back
Top