Airwork BBQ 2007

Airwork BBQ 2007

  • vrijdag 29 juni 2007

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    5
Impresa.... Tja, je moet zo'n naam waarmaken natuurlijk. Blij dat hij niet in z'n "Depresa" is gekomen.

Diana, bedankt voor de purrrfect organisatie. Fijn gezelschap, leuke tent, mooie parkeerplaats vol wildlife (egels, konijnen, nep-Belgen) en mooie Stinson.

27 juni 2008, so noted. :)
 
Impresa.... Tja, je moet zo'n naam waarmaken natuurlijk. Blij dat hij niet in z'n "Depresa" is gekomen.

Diana, bedankt voor de purrrfect organisatie. Fijn gezelschap, leuke tent, mooie parkeerplaats vol wildlife (egels, konijnen, nep-Belgen) en mooie Stinson.

27 juni 2008, so noted. :)

Volgens mij had je ons een andere username beloofd........ hehehe
 
Lieve vrienden,

Ik beloof dat ik echt mn best ga doen (6x is scheepsrecht !?) om er volgend jaar bij te zijn.... Denk dat ik bij deze genoeg tijd heb om vrij te nemen.....

Ik snap dat het geen goed smoesje is, maar moest naar het midden van N. Amerika afreizen om de hand te vragen, van m'n inmiddels aanstaande, aan haar ouders....

Zowel de familie, als the bride to be, hebben ja gezegd dus zit over een jaartje met wat mazzel BBQ king steef gezelschap te houden met mevrouw Dutchman.

Steef... Nu even over jou....

IMG_0105.JPG


Ik weet dat het inmiddels alweer 7 (!?) jaar geleden is dat we samen van RTM naar SPL vlogen... (vind jij het leuk om met 17-jarige jongetjes te vliegen Steef !? ;))... Maar deze foto heeft me doen inzien hoeveel ik van je hou en hoeveel ik je mis... Ik ga mn best doen in 2008 !!!

Kom rond 5 juli met de aanstaande een week of 2 naar NL toe. Geef je wel ff belletje, kunnen we je nieuwe crib zien!

Bedankt dat jullie (Steef, Erik en Diana) me overigens deze BBQ niet telefonisch lastig vielen ;). Had het te druk met niet bereikbaar zijn aan de Mississippi river anyway. (en geen ontvangst... heerlijk. Crewtracking is still pissed about that one).

Groet!

FD
 
Hahaha Eikel.......

Jij wilde zo graag mee in een mooie Cessna 406 van RTM naar AMS.....

Heb je wel gebeld, maar je nummer werkte niet.........

Adios...

PS Weddenschap opzetten dat je toch niet komt...???
 
Hey man. Little did I know dat ik een paar jaar later zelf vracht zat te vliegen in 406jes, Chieftains, 210's en MU2's... Goeie tijden.

Jij krijgt toch 50E binnenkort ?

50E dan maar !? :grijns:

Maar wat hoor ik nou... Trokken mensen in twijfel of FD echt bestond !? mmmm... Zal het maar eerlijk toegeven dan.. Ben de alter ego van Art.... Mr. ex 74 captain kan het niet hebben dat hij niet meer in zn "twenties" is en dus is FD het resultaat daarvan...

FD
 
24 alweer. Begin echt oud te worden. 5 jaar aan deze kant van de plas heeft me grijze haren opgeleverd ;). Niks volgend jaar.... we zien je binnenkort op op IAH of LAX :). Bier staat koud.


FD
 
Ik acht de kans voorlopig klein dat ik daar kom, maar als ik er ben gaan we zeker een pot bier drinken.

24. Pfff. Jonkie. ;)
 
Was erg gezellig vorige week met dank voor de goede verzorging van Diana en de sterke verhalen van Neil Armstrong. Ik heb mij als rasechte newbe uitstekend vermaakt :)
 
Beetje late reactie van mijn kant, maar ik had me ook als een der laatsten opgegeven voor de bbq;)

@Diana: bedankt voor de smooth verlopen bbq!
@EHTE: wat een mooi, relaxed veld is dit! Aanrader om een keer naar toe te vliegen.
@TomTom 6.0: wat een waardeloos stuk software is dit. Nou ja, het is hartstikke mooi als de juiste kaartgegevens goed ingevoerd zijn en niet een niet-bestaande weg van Apeldoorn naar Teuge!

Kanshebber voor 'quote of the month': Neil Armstrong tijdens verorberen van een kippebout: "beter één stewardess in het hotel dan tien in je vliegtuig". :grijns:

Tot volgend jaar!
 
Nu begrijp ik de werkelijke reden van Neil's aandachtig publiek op deze foto, en de eerder al door Arthorizon scherp geobserveerde :passed:-reactie van de dame naast hem.
 
Back
Top