AIRWORK BBQ 2005: vrijdag 24 juni

Hmmm had heel stuk tekst getikt en dat was ineens weg.....

Nieuwe poging....

@Kliko
Ja we waren niet zo heel zwaar, maar F60 op 4dme denk net niet..... (scheelde bijzonder weinig denk), maar 767 klimt zowiezo wel redelijk vlot door.

@FD
Wij (Kliko en ik) weten eindelijk waarom je steeds niet komt. Je vertelt natuurlijk waanzinnige verhalen, maar in het echt kan je maximaal 2 biertjes op en dan gaat het lampie uit. Geeft niet hoor, we kunnen er best rekening mee houden

:grijns: :grijns: :grijns:

Ciao Steef
 
Amigo'sssssssssssssssssssss --

De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!
Ondergetekende zit vanaf 16/20 juni voor een weekie of 2 in NL !

4x is scheepsrecht? hehe ga je rijden steef (iemand moet het bier drinken) ?? Iig weer ff lekker biertje pakken in RTM ! allicht in je nieuwe casa.

FD
 
Ik zat te denken om eindelijk eens naar de barbeknoei te komen.
Het paste eindelijk in mijn rooster. Toch geen trip naar NL helaas. Ga verkassen. Mijn lease verliep 6 maanden eerder dan verwacht. Tijd om de ghetto te verlaten (wat kan een appartementen complex toch snel naar de knoppen gaan).
Eet ze!
 
En de Stinson 108-1 Voyager komt ook een vluchtje maken!!!
Een tweede taildragger naast de Chipmunk!

stinson-add.jpg
 
Wil je die avond dan ook een rondje vliegen met een gelukkige Airworker? Dat zou leuk zijn en dan voeg ik je toe aan de lijst met vliegtuigen.
 
Foxtrot -

Dat is zeker bijzonder!

Reken maar dat als ik met Steef, en Kliko in een auto kom dat het dan een Flinstone bak is met 4 doppen eronder :grijns:

Of ik kom in de roze auto van mn zusje.. (vind steef een leuke kleur)


Metro -

Naar SEA verkassen? girl power he.. wat doe je er aan ;).
Lekker weer daar aan de west kust? hier thundertorm and tornado alert elke dag.. Het seizoen is weer begonnen ! :)

Probeer anders of je een dagje of 4 naar NL kan gaan? ik weet het ook nog niet 100% zeker maar ga het wel proberen.

We bellen tzt nog wel. (tenzij Sprint weer zin krijgt om het gesprek te verknallen)

FD

(steef wat is het stil van jouwn kant? je bent toch niet werken?? of je casa aan het schilderen? of ben je terug naar de Tulpenboer gegaan?:grijns: )
 
Last edited:
Had graag willen komen, maar had mijn vakantie (yeah right; familie bezoeken etc is geen vakantie) al een tijd terug geboekt voor midden augustus.

Ah well, life is a bitch and then you fly............
 
Tsja, hoe was SEA de laatste 2 weken? Eerste 3 dagen tropische regenbuien, onweer, hagel, waterspouts en een mogelijke tornado, dit allemaal met 50 F. Twee dagen daarna was het ineens 85F, wat dus ook niet goed was volgens de lokale bevolking, een echte hittegolf. Ik vond het wel een comfortabel temperatuurtje, begon eindelijk wat op DFW of Miami te lijken.
DFW vandaag was 92F met een dauwpunt van boven de 70F.
Dus de a/c maar weer aan in huis en in de auto (doet het nog steeds na 16 jaar en 200.000+ mijlen, daarvoor is het natuurlijk ook een Toyota).
 
@ Diana, tuurlijk wil ik een rondje aanbieden voor een "gelukkige" airworker... (maar dat had ik je al eerder laten weten..)

@Boss du Manche: mijn bedoelings is om te overnachten en zaterdag terug naar EHMZ te gaan, dus ik weet niet hoe laat jij zaterdag in gedachten had ? het zou dan wel vroeg moeten zijn...
 
Re: AIRWORK BBQ 2005: vrijdag 24 juni

Tot nu toe formeel aangemeld voor de Airwork BBQ (stand van zaken per 2 juni):

  • Airworkers:
  • (onder voorbehoud, kan lifters meenemen uit Amsterdam)


Ik ben er (bij leven en welzijn ;))
 
Metro :

Ik kom net terug van een trip. Lekker weer zeg bij thuiskomst hier in Denver !! 50 minuten moeten holden, en voor het eerst van mn leven een Tornado gezien.. Altijd leuk als iedereen op 1 baan in use naar binnen wil bij Denver international. Blij dat ik een uur aan reserve bij me had..

Beetje oude foto gevonden, maar het leek behoorlijk hier op..

http://www.airliners.net/open.file/604954/L/

En zie hier hoe het gister was..

http://www.weather.com/multimedia/index.html?clip=2329&collection=topstory&from=wxcenter_video

Denver CO [KDEN] special observation on the 3rd at 5:26pm MDT (2326Z)
wind 360° at 17 knots gusting to 38 knots, visibility 1 miles, thunderstorms with rain, 1,000 feet scattered, broken cumulonimbus at 5,500 feet, 9,000 feet overcast, temperature 13°C (55°F), dewpoint 10°C (50°F), altimeter 29.52 FUNNEL CLOUD B56 FUNNEL CLOUD E02, automated station with precipitation discriminator, peak wind 340° at 48 knots occurred at 5:24pm MDT (2324Z), wind shift at 5:08pm MDT (2308Z), rain began at 17 minutes past the hour, frequent lightning cloud-to-ground W-N, thunderstorms W-N and VC SW MOV NE, cumulonimbus within 10 miles S-N MOV NE, less than 1.1 inch (water equivalent) of precipitation in the previous hour.

---

Aurora CO (Buckley AFB) [KBKF] corrected special observation on the 3rd at 5:08pm MDT (2308Z)
wind 330° at 11 knots gusting to 16 knots, visibility 10 miles, thunderstorms with light rain, 1,000 feet few, broken cumulonimbus at 5,000 feet, 15,000 feet broken, 25,000 feet overcast, temperature 14°C (57°F), dewpoint 14°C (57°F), 0°C spread, altimeter 29.64, frequent lightning in cloud and cloud-to-cloud and cloud-to-ground and, thunderstorms 3SW MOV NE, cumulonimbus 9NE MOV NE, pressure rising rapidly WR// COR 2312.

---

Denver CO (Centennial) [KAPA] hourly observation on the 3rd at 4:53pm MDT (2253Z)
wind 310° at 15 knots gusting to 24 knots, visibility 1 1/4 miles, thunderstorms with small hail and/or snow pellets and rain, mist, 1,300 feet few, 4,100 feet scattered, overcast cumulonimbus at 5,500 feet, temperature 11°C (52°F), dewpoint 8°C (46°F), altimeter 29.67, automated station with precipitation discriminator, peak wind 320° at 32 knots occurred at 4:40pm MDT (2240Z), wind shift at 4:38pm MDT (2238Z), rain began at 47 minutes past the hour, small hail and/or snow pellets began at 47 minutes past the hour, sea level pressure 29.57" Hg (1001.3 hPa), frequent lightning cloud-to-ground overhead, thunderstorms overhead moving northeast, cumulonimbus moving northeast, 0.15 inch (water equivalent) of precipitation in the previous hour, temperature 10.6°C (51.1°F), dewpoint 8.3°C (46.9°F).

---

Lekker weer he! en een tornado en flash flood warning voor mijn county.. Moet van de weather man in mn badkamer gaan zitten of een kast! maar daar begin ik niet aan, want heb geen TV in de badkamer. En je wilt niet weten hoever het lopen is van mn badkamer naar mn keuken! ;)

Edit: hier heb je de METARs

Time for a cold beer!
FD
 
Last edited:
Flying Dutchman said:
Amigo'sssssssssssssssssssss --

De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!
Ondergetekende zit vanaf 16/20 juni voor een weekie of 2 in NL !

4x is scheepsrecht? hehe ga je rijden steef (iemand moet het bier drinken) ?? Iig weer ff lekker biertje pakken in RTM ! allicht in je nieuwe casa.

FD

Ik geloof mijn ogen niet................. Ja ik ga rijden, dus je mag mee........

Gezellig...

Ciao Steef
 
Flying Dutchman said:

Reken maar dat als ik met Steef, en Kliko in een auto kom dat het dan een Flinstone bak is met 4 doppen eronder :grijns:

(steef wat is het stil van jouwn kant? je bent toch niet werken?? of je casa aan het schilderen? of ben je terug naar de Tulpenboer gegaan?:grijns: )

Ten eerste heb ik lichtmetalen velgen en GEEN doppen hahahaa

En ja, ook wij moeten de plas over om te werken...... (klein weekje in de zon gezeten.....)

Spreek je....
 
Jo,

ik weet nog niet of ik kom,
ik kom de 24e terug uit dxb, ben bezig om te swappen met een collega. maar tot nu toe geen geluk...

k.
 
Back
Top