AIRWORK BBQ 2005: vrijdag 24 juni

Komt me goed uit, ben ik niet de enige die de sigaar is als ik niet kom opdagen!! weet het over een weekje..

:grijns:
 
En ja hoor..

FD moet afhaken. Gelukkig hadden we die niet zien aankomen.

Dit weekend mn verjaardag, volgende week afstuderen van vriendin.. Zit dus aan de BBQ en Budweiser ipv de BBQ en Heineken..

oh well.... Next year ????


(flame away steef!!! :grijns: )

FD
 
We drinken er één op jou FD. Mijnheer en mevrouw Kebab hebben zich net aangemeld en komen naar Teuge. Nu nog even het geld over maken en alvast de kanttekening maken dat de STA van 18:00 moeilijk wordt voor ons.
 
Flying Dutchman said:
En ja hoor..

FD moet afhaken. Gelukkig hadden we die niet zien aankomen.

Dit weekend mn verjaardag, volgende week afstuderen van vriendin.. Zit dus aan de BBQ en Budweiser ipv de BBQ en Heineken..

oh well.... Next year ????


(flame away steef!!! :grijns: )

FD

MIETJE...................... elke keer met dezelfde K**T reden. Je durft gewoon niet te laten zien dat je eigenlijk maar 2 biertjes op kan.

Voor de mensen die het WEL hebben geprobeerd erbij te zijn.... Chapeau...

Groeten Steef

PS Diaan, heb je al een actuele lijst??
 
Lijst is geactualiseerd en... goed nieuws: flyboy.nl komt naar de barbecue met een ex-KLu Piper Cub!! Nu dus - als alles goed gaat qua weer en techniek - vier vliegtuigen present waarvan drie nostalgische taildraggers!

PH-KNG-b.jpg
 
Dat bekijk ik eens aan de binnenkant van mijn ogen.....

Dat bekijk ik eens aan de binnenkant van mijn ogen.....

Dan staan we voor het hek, zien we hoe de worstjes goudbruin gebakken worden, het bier weelderig schuimt, maar om er alleen al over na te denken ze daadwerkelijk te mogen consumeren, foei, hoe kan je zulke gedachten hebben.
 
De vrijdag is nu ook op teletekst 704 verschenen en de weersverwachting ziet er goed uit!
 
@Diana, ik weet het niet hoor Diana !! maar een zwakke westenwind gaat toch voor wat problemen zorgen.....

De lucht van gebraden vlees gaat dan precies over het terras en ik weet niet of jullie in staat zijn die menigte niet Airworkers in bedwang te houden...

Zorg wel voor voldoende bier om onze eigen gemoederen gekoeld te houden

:D :D
 
Hey mensen.. Ik weet het niet hoor, maar op www.airpool.nl staan 2 (volgens mij) hele leuke vluchten:

Midden zeeland naar teuge voor maar € 30,-

En een lokaaltje EHTE-EHTE voor een luttele € 19,-


Ik zou even via de site inschrijven als je zeker wilt weten dat je met die prachtige Diamondstar meekan!

:radar:

Naar airpool > vluchten zoeken > zoeken op event, selecteer daar Airwork BBQ en dan krijg je een totaaloverzicht voor dit festijn :grijns:

Groeten! Frank

-hoeveel mensen komen er eigenlijk?
 
Zie voor updates het eerste bericht van deze thread en ook hier: we zijn met eenentwintig man/vrouw en vier vliegtuigen! Alle ingrediënten om het errug gezellig te maken. :yeehaa:

Mochten er mensen zijn die nog besluiten te komen (en ja, je mist echt wat als je niet komt), mail me gerust.
 
Yiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,

Goh wat zal FD toch (again) spijt hebben dat ie er niet is.......

Ciao Steef
 
Ik lees net op nu.nl dat ze foto's hebben van die Poema, genomen in de buurt van Apeldoorn. Wie heeft er nog een verdovingspistool? Met al dat vlees kunnen we best bezoek krijgen van een hongerige carnivoor :D

Erik.
 
U allen weet wie/wat "De Flying Dutchman" is toch? soms verschijn ik, soms ook niet..

Och, Steefke, tis 32C hier, blauwe hemel, lig aan het zwembad met een paar vrienden te kijken naar onze vriendinnen die in het water rond dobberen.. Als ik dan moet kiezen... ;)

have fun buddy!

FD
 
Don't make fun of me!! The middle of Nebraska sucks! ;)

Neuh, lekker thuis op het moment aan de Heineken.

FD
 
Back
Top