Air Holand Fanclub en Air Holland VA op TV

@ Air Holland

Ik heb afgelopen zaterdagmiddag de herhaling gezien. Nou, als ik jou was zou ik heel snel die fanclub van je opdoeken. Want na 20 jaar mismanagement bij air holland, kun je toch geen fanclub in stand houden.

Alleen een stel fanatici met een twee meter dikke plank voor hun kop, kunnen daar lid van blijven.

Nee, dan heb ik respect voor MP en HV die op eigen kracht en beleid na 40-45 jaar nog steeds op eigen benen staan en meestal elk jaar boven de nullijn eindigen. Zij hebben het pionieren allang verlaten en zijn volwassen zelfstandige bedrijven die gerund worden door een management met visie en gezond verstand. Het lijkt me dat als je piloot bent, erg blij mag zijn dat je daar werkt. Geen stress dat op elk moment de stekker uit het bedrijf kan worden getrokken. Het gaat niet meer om de emotie, alles draait om efficiency en produktiviteit. De tijd van pionieren is over. Daarvoor krijg je geen ruimte meer. Zwakte wordt genadeloos afgestrafd.
 
Oorspronkelijk gepost door Junior01
Crash van Air Holland tijdelijk off line


De uitzending De crash van Air Holland''is vanwege technische problemen tijdelijk niet on line te bekijken.


Bron Zembla.tv

De uitzending is inmiddels weer op internet te bekijken.
 
@AH

@AH

Heerlijk, kunnen we nog een keer genieten van die hoge neusstand. Ik word nu alweer misselijk:( :(
 
Back
Top