Aanschaf zonnebril

Ik adviseer toch om het via internet te bestellen. Als je glazen op sterkte wil is het wellicht beter om naar en opticien te gaan maar ik zie anders geen reden om het niet via Internet te bestellen. Kan je echt 50% van de prijs schelen soms, de lage dollar koers helpt ook een handje momenteel.

Klik hier voor een grote Amerikaanse brillenboer

Voor dit brilletje betaal je bij 1 van de bekendere Nederlandse opticiens toch al gauw 230E. Is overigens een top bril, sportief, nuttig etc.... Doe er je voordeel mee!

My 2cents, -SNo-

Haa SNOCLO,

Heb jij ervaring met het bestellen via deze site? Ik heb de Serengeti Pergusa Gradient vorige week gepast bij de betere brillenboer en kostte 245e. Via de link die jij gaf kost deze 105 dollar. Dat is nogal een verschil van wat luttele euro's. Ben benieuwd...

Gegroet,
Co-Co F
 
ik heb een oldskool Rayban Aviator met B&L glazen.. Vind het de fijnste bril die ooit gehad heb zit lekker en je kijkt niet de heletijd tegen het montuur aan.. Je lijkt misschien wel een wannabe maar boeit me eigenlijks niet zo veel:rolleyes:

img_1139140702.jpg
 
wat zijn de verzendkosten bij marv golden? wil een Serengeti velocity kopen dus,

iemand die het weet?

Toevallig laatst opgevraagd bij Marvgolden voor een horloge en bril:

Your shipping options are UPS for $55.00 (4-5 days delivery), Express Mail for $38.00 (7-10 days to reach Netherlands/Customs), or Priority Mail for $27.00 (9-12 days to reach Netherlands/Customs).

Gr,
Wouter
 
Nog geen ervaring, maar dat komt snel komende tijd: heb de Ray-Ban RB3186 gisteren aangeschaft. Gewoon in een Nederlandse winkel (Bijenkorf) voor iets van 120 euro. Donkere glazen 004/71, is het beste voor zweefvliegen met felle zon en ook goed wolkencontrast bij minder weer. Schijnt het.
Hij is licht en sluit mooi aan naar de zijkanten. Pootjes volgens mij ook goed te doen onder een headset, maar nog niet uitgeprobeerd. Hoe de bril is in de cockpit van een verkeersvliegtuig, die info zal ik je ook later niet kunnen geven.

Diana, ik ben wel benieuwd naar je mening over de RB3186. Ik twijfel nog tussen de 3179 en de 86. Ik zal binnenkort eens bij mn collega's gaan rondvragen wie er een RayBan 3179 of 86 heeft.

Ik heb ze beiden wel gepast in de winkel in Istanbul en het zat top. Zoals je zei, hij sloot heerlijk aan rondom.

Succes met deze goede aankoop. (hoop ik...;)


Dutchbird-757
 
Wanneer je een zonnebril koopt, wees er dan goed van bewust of je een gepolariseerde of een niet gepolariseerde koopt. Bij sommige vliegtuigen heb je te maken met cockpit windows die gepolariseerd zijn. Dan kan een gepolariseerde zonnebril rare donkere vlekken geven(het effect van dubbele polarisatie, geeft een zwart beeld).
Verder zijn de meeste brillen van serengetti mee kleurend. De bruine kleur van serengeti wordt als heel aangenaam beschouwd doordat kleuren niet vervormen. Verder geeft het bruine/gele filter een sterk contrast verhoogend effect en is het mineraalglas van serengetti krasvast.
Ben zelf een huge Serengetti fan!
 
serengeti zonnebrillen zijn erg populair. ik wil er dan ook eentje online kopen. Heeft er iemand een goede site voor, eentje die aan te raden is met goede kwaliteit-prijs verhouding.
 
serengeti zonnebrillen zijn erg populair. ik wil er dan ook eentje online kopen. Heeft er iemand een goede site voor, eentje die aan te raden is met goede kwaliteit-prijs verhouding.


Type je voorkeur in bij google.com en voila...plenty keus, en nog wereldwijd ook! Vooral de euro-dollar verhouding is aangenaam. Ook goed trouwens om info over je eventuele bril te krijgen. Succes,
 
Ik kreeg laatst ook een tip van Papa Hotel,
http://www.marvgolden.com/ Een nette prijs voor de brilletjes en wat betreft verzenden heb je keuze uit UPS for $55.00 (4-5 days delivery), Express Mail for $38.00 (7-10 days to reach Netherlands/Customs), or Priority Mail for $27.00 (9-12 days to reach Netherlands/Customs).
 
Al vraag ik me wel af of hier niet made in taiwan op staat in plaats van made in Italy. Voor die prijs is het haast onmogelijk om er de originele meekleurende glazen in te zetten!
 
Afgelopen jaar een Serengeti Hurikanu via shadesaver.com besteld. $87,72 + $20,- verzendkosten. Dollar stond toen een paar cent hoger genoteerd dan nu.
 
SERENGETI ;)

Rayban heeft veel meer keus aan modellen. Wil je echter de betere glazen dan moet je voor Serengeti gaan (advies: drivers gradient lenses). Ik heb meerdere zonnebrillen op gehad en mee gevlogen en het verschil is te merken. Koop je Serengeti nooit in Nederland, geldverspilling. Voor vaak minder dan de helft van de prijs kan je het vinden in U.S. Sites zijn al genoemd.
 
klein vraagje, zie dat veel mensen iets bestellen bij www.marvgolden.com. Hoe duur zijn de verzendkosten? en waar moet ik nog meer rekening mee houden qua bijkomende kosten?

Zit er namelijk over te denken om de Citizen Skyhawk (titanium, dus niet de versie die hier staat aangeboden) te bestellen, scheelt ff bakken geld vergeleken met hier in NL.
 
Xolon; denk dat je moet rekenen op de verzendkosten doe coco flanel al meldde.
Als je pakje no door de douane ge-intercept wordt; moet je waarschijnlijk iets van 19% plus een leine administratie fee betalen. Voor bedragen rond de $300 kan je dan denken aan iets van €60. Maar dat is alleen als je pech heb dus.
 
Back
Top