Search results

  1. Alien

    SR-71 Flight Manual

    Voor de geïnteresseerden! Hier en daar missen er wat pagina's, maar het is zeker aardig om bijv. de flight characteristics hoofdstukken te lezen http://www.sr-71.org/blackbird/manual/ grt Alien
  2. Alien

    [Logboek Software] LogTen Pro (Apple)

    Beste mede airworkers, Wie is hier allemaal gebruiker van LogTen Pro? Ik zit er sterk aan te denken om het aan te schaffen, voornamelijk omdat het compleet is en er gelikt uitziet en je volgens mij goede service krijgt van de developer. Zijn er nog nadelen aan het programma?, of is er andere...
  3. Alien

    FI Opleiding

    Beste airworkers, Ik heb een paar vraagjes voor instructeurs of mensen die plannen ergens binnenkort een opleiding tot FI te volgen. Ik heb een aantal vliegscholen(Aeronoord, BAFA, Wings over Holland, Martinair) gevonden die deze cursus aanbieden en wil me voor ik hun gericht vragen ga stellen...
  4. Alien

    [ATPL - Performance] V1 bij Contaminated Rwy?

    Beste mede-studenten/beroepsvliegers, Ik heb naar aanleiding van het vak performance een vraag(Docent is zo snel niet voorhanden). Het is mij niet geheel duidelijk hoe de bepaling van V1 geschiedt bij een niet schone(natte/contaminated) baan. Mijn boek zegt het volgende: In case of poor...
  5. Alien

    Doorstroom (Integrated ATPL) Opleidingen

    Beste Mensen, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het de studenten op de verschillende (o.a. Nederlandse) vliegscholen vergaat. Hoe is de doorstroom? Wordt de beloofde opleidingsduur waargemaakt, of is er vertraging, zo ja hoeveel? Waar heeft de vertraging mee te maken? Instructeurs tekort is...
  6. Alien

    NK Zweefvliegen

    Beste airworkers, voor de geinterreseerden: NK 2007 in Stendal, Duitsland vandaag de eerste officiele wedstrijddag! Continu update van gebeurtenissen en uitslagen. Fotoalbum, etc etc etc neem een kijkje zou ik zeggen. Groeten, Alien
  7. Alien

    R/T opnemen in de Cockpit

    Beste mensen, ik ga binnenkort een tripje mee in de cockpit en nu wou ik de vlucht ook op video vastleggen. Daarnaast wou ik voor de montage de R/T direct opnemen.(Dus niet vanuit de headset naar microfoon o.i.d.) Mijn vraag is dan ook wie hier ervaring mee heeft. Wat voor plug is het, wat voor...
  8. Alien

    Defensie verkoopt de Bakermat

    Pijnlijk maar waar, het komt nu echt dichtbij.... Bron: www.mindef.nl :huilt: :(
  9. Alien

    NK Zweefvliegen 2006

    Zit zelf in de organistatie, het is al in volle gang, maar wellicht leuk om mee te kijken op de (interactieve) website! Groeten, Alien NK2006 op Terlet
  10. Alien

    Video "The Chase"

    Beste mensen, Ik heb een fragment van een erg mooie luchtvaartfilm op mijn PC(zie de screenshot). Deze film heet "The Chase". Nu kan ik nergens via google of aviation websites iets over deze film vinden. Erg jammer want het is een professioneel geschoten film, en de mooiste die ik ken qua...
  11. Alien

    Sheppard bezoeken?

    Een vraagje aan (ex)-Sheppard AFB. gangers. Ik ga volgende week een weekje naar Houston. Nu leek het me leuk als het mogelijk is om ook een bezoekje te brengen aan Sheppard AFB. Weet iemand of dit kan, zo ja hoe? groeten en bedankt, Ben
  12. Alien

    De stand van zaken [PART DEUX]

    Beste KLu-PBB'ers! Ik heb maar even een deeltje 2 aangemaakt, aangezien de vorige wel erg lang werd en er een hoop veranderd is. Zie dus ook --> Deel 1 Zoals het er nu voor staat; De selectie gaan gewoon door maar lijken wel wat aangescherpt. Eerstvolgende klas is Februari, deze zit al...
Back
Top