Sheppard bezoeken?

Alien

New member
Een vraagje aan (ex)-Sheppard AFB. gangers.
Ik ga volgende week een weekje naar Houston.
Nu leek het me leuk als het mogelijk is om ook een bezoekje te brengen aan Sheppard AFB.
Weet iemand of dit kan, zo ja hoe?

groeten en bedankt,
Ben
 
De Yankees kennende, zal dat heel moeilijk worden. :( Veel luchtvaaart reizen (Naar de VS) met daarin bezoekjes aan Amerikaanse luchtmacht bases worden tegenwoordig geschrapt omdat vaak de toegang wordt geweigerd. (En alleen maar musea bezoeken verveeld op den duur ook :grijns: Dit omdat ze de laatste tijd weinig zin meer in pottenkijkers hebben of het gewoon weg te druk hebben. Je zou het via Nederlandse contact personen kunnen proberen die daar op dit moment zitten. En anders wordt het toch 1,5 jaar wachten:D
Suc6 igg en lukt het al.......................enjoy!

Greetzzz, Anne
 
tja je kan misschien vanaf een strategisch gelegen weg buiten de hekken landende / opstijgende vliegtuigen spotten maar echt de basis op zal buiten een open dag moeilijk worden denk ik ivm post-9/11 syndroom
 
JA, daar ben ik dus ook al bang voor. Nu vraag ik me alleen af of het het waard is er naar toe te rijden zonder de basis op de kunnen.
 
Het ligt wel een behoorlijk end de woestijn in in de middle of nowhere. Volgens mij moet je wel eerst wat regelen vantevoren.
 
Gasten, ik heb net 5,5 maand in de Outback van Australie gezeten. Vertel mij niets over desertsurvival :cool: :grijns:
 
Ik ben in 1993 afgestudeerd bij de US Air Force (op een IT gerelateerd luchtvaartonderzoek), ben toen o.a. geweest op Langley AFB (op uitnodiging). Was toen wel mogelijk, maar mijn situatie was natuurlijk heel anders.

To be frank, ik denk dat het erg lastig wordt zonder referenties.
 
Dat denk ik ook........dat 't lastig wordt! Enne........Alien heb jij geld over of zo?? Eerst 5 maanden Down Under en dan naar de States :D??? Naja, geniet ervan, en fijne vakantie dus maar!!
Greetz
 
Iemand die zo afhankelijk van paps en mams is, hoe gaat die straks zich zelf redden in de grote boze wereld die o.a. KMA heet :grijns: no shit, enjoy your stay maar zal wel vanaf een afstandje spotten worden;)
 
sheppard bezoeken

sheppard bezoeken

Op sheppard komen is absoluut geen probleem als je iemand kent die er werkt, ik en sommige anderen namen regelmatig wildvreemde vrouwen mee de basis op die we die avond hadden opgepikt in de bar. Ik zou ook jou graag de basis op willen werken maar helaas zit ik er al niet meer. Volgens mij zit er op dit moment ook niemand op dit board die er nog zit. Ik denk dat iemand vinden die er zit je enige kans is om erop te komen.

Veel succes
 
Back
Top