Video "The Chase"

Alien

New member
Beste mensen,

Ik heb een fragment van een erg mooie luchtvaartfilm op mijn PC(zie de screenshot). Deze film heet "The Chase".
Nu kan ik nergens via google of aviation websites iets over deze film vinden.
Erg jammer want het is een professioneel geschoten film, en de mooiste die ik ken qua vlieg en camerawerk.(lijkt nog het meest
op een IMAXfilm)
Er zit en alphajet en een Mirage 2000 in die over berglandschap vliegen. Ook de muziek is briljant.
Kan iemand mij vertellen waar je deze film compleet kan vinden en hoe de artiest heet van dat nummer.

gegroet
Alien

The Chase.jpg
 
heb ff gezocht op imdb, veel titels met die naam. Helaas kon ik er geen vinden die alleen met vliegen te doen heeft.
 
Hmm gedownload en bekeken dat is dat gejakker om de Matterhorn dacht ik ? maar die had ik al
dat is niet wat Alien zoekt denk ik (highwing image Alphajet)
 
Hoi,

Ja...lijkt erop dat dit de Zwitserse Luchtmacht is ....Mijn god...ze vliegen de Matterhorn nog net niet uit de grond.....

Erg opwindend filmpje voor de normaal zo saaie Zwitsers!!!

Komt in mn verzameling:)
 
Last edited:
Blijven zoeken though ,ik ben benieuwd naar de film van Alien

Ook wel leuk is de site van Lionel Charlet, die maakt de hele dag dit soort films.
 
Nu we het toch over filmpjes hebben.

Ik kan UKsmokinhighspeed ook nergens meer vinden. Ik heb 'm altijd gehad, maar mijn harde schijf is een paar maanden geleden gewist..... Heeft iemand nog een adresje waar ie te downen is??

grtz GP
 
Vraag me af wie zo'n tripje door de bergen heeft bekostigd....

Oh, da's waar ook, WIJ !!....... brave belastingbetalers....;) ;)
 
Woon je in Zwitserland of ben je gewoon jalours?????

Ik zou dat ook wel willen doen maarja, dat wordt dan gelijk mijn laatste vlucht bij deze baas
 
Over de Zwitsers:
Er is een ook een filmpje Erg Gaaf!"Push the Limit" (184 MB)

Basic T: Mooi filmpje, maar niet diegene die ik bedoel.
De film die ik heb is van hele hoge kwaliteit.

We'll keep on searching

grt
Alien
 
Dude!!


Veel te kort dat filmpje....het is gewoon een stuitermooi land om door heen te vliegen..en deze mannen, het soort niet saaie zwitser (5%), laten zien hoe dat kan....Keihard bleren door de bergen!!

Als er nog meer zulke filmpjes zijn...ik download ze graag...

Kan bijna een eigen forum worden... Filmpjes en links...

RD707:D
 
"The Chase" is te downloaden op Patrick's Aviation. Ik denk dat de film er net is opgezet.

PS. Let op bij het downloaden, de ene server kan sneller zijn dan de andere.

*edit Wat een onwijs gave film! :airforce:
 
Last edited:
Alien, die website van jou?? Mooie site!

Maar inderdaad wat een coole film!

Ook "Push the limit" vond ik erg goed, full screen aanzetten, speakers op 10 en genieten! Mooie overgang van scenes/muziek.

Mzzl
 
Haha, nee niet mijn website! Was het maar waar...

Je kan er ook gewoon naartoe uploaden als buitenstaander.
 
Back
Top