Search results

  1. C

    Advies voor pilootopleiding

    Beste Airworkers, Graag wil ik jullie adviezen/inzichten op het volgende: Zoals menig mens ben ik erg enthousiast over vliegen. Sinds de 4e klas van de middelbare school heb ik al serieus zitten nadenken om een pilootopleiding te doen. Dit was zo'n 6/7 jaar geleden. Helaas was op dat moment de...
  2. C

    Bijbaan luchtvaarsector

    Beste mensen, Mijn naam is Christiaan, ik ben 2e jaars Aviation student aan de Hogeschool van Amsterdam. De laatste tijd ben ik bezig geweest om een bijbaan te vinden in de luchtvaartsecter/op Schiphol. Helaas ben ik tot nog toe niet succesvol hierin gebleken. Is er iemand die mij kan...
  3. C

    N-reg vliegtuig

    Beste mensen, Afgelopen jaar heb ik mijn FAA PPL gehaald in de VS. Nu ik weer terug ben in Nederland wil ik wel weer gaan vliegen. Daarvoor heb ik dus een N-reg vliegtuigje nodig. Graag zou ik willen weten op welke vliegvelden in Nederland N-reg vliegtuigen staan die ik zou kunnen huren. Met...
  4. C

    FAA PPL

    Beste piloten, Mijn naam is Christiaan, ik ben onlangs begonnen met studeren aan de Hogeschool van Amsterdam(Aviation). Afgelopen vakantie ben ik 3 maanden in de VS geweest om mijn Private Pilot License te halen, welke ik heb ook heb gehaald. Nu ben ik weer terug in Nederland en ben ik opzoek...
Back
Top