Bijbaan luchtvaarsector

Christiaanb94

New member
Beste mensen,

Mijn naam is Christiaan, ik ben 2e jaars Aviation student aan de Hogeschool van Amsterdam.
De laatste tijd ben ik bezig geweest om een bijbaan te vinden in de luchtvaartsecter/op Schiphol. Helaas ben ik tot nog toe niet succesvol hierin gebleken. Is er iemand die mij kan adviseren hoe ik hier aan kan komen?
 
Je kan het zo gek niet bedenken om er is werk in op Schiphol:

Uitzend kracht KLM Cargo en andere vrachtbedrijven
KLM bagage
Horeca
Tax free Airside
4-6 verschillende beveiligings bedrijven
Afhandelingsmaatschappijen
Passagiers assistentie
Enqueteur

en nog 127 andere zaken.
Ga eens langs bij de uitzend bureaus.
http://www.uitzendbureau.nl/luchthaven-schiphol
 
Gewoon lekker op het platform aan de slag gaan, prima studentenbaantje. Daarnaast staat operationele ervaring altijd goed aangeschreven. Enigste nadeel is dat het hoogseizoen ten einde loopt waardoor de behoefte aan personeel ook afneemt. Maar zoals Europe-American al aangeeft kun je het beste even langsgaan bij de uitzendbureaus.
 
Last edited:
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben al wel gaan rondkijken bij uitzendburea's, maar bij de link van Europa-American zie ik bijna alleen maar fulltime banen op Schiphol. Een aantal part-time banen waar je al gauw 20-28 aan het werk moet per week. Naar zoveel uren ben ik dus ook niet opzoek. Meer iets van 2/3 dagen per week met een shift van 4-8 uur, dus rond de 12-15 uur per week.
 
Kijk eens bij Aviapartner, die hebben zat van dat soort baantjes op het platform, mag je meteen met alle equipment aan de slag, erg leerzaam, betaald prima, gezellige collega's, alleen inderdaad minder werk na het zomerseizoen.. maar toch altijd het proberen waard!
 
Back
Top