Search results

  1. A

    Wiskunde in de cockpit?

    Vraagje aan de piloten.. In hoeverre gebruik je je wiskundige kennis tijdens een vlucht? Kan iemand een voorbeeld geven?
  2. A

    Boek van W. Kershner ervaringen?

    Hallo iedereen, alvorens ik aan mijn PPL wil beginnen heb ik besloten me even goed in de materie in te lezen op de meest algemene manier mogelijk. Ik heb zonet het boek : the Student Pilot's Flight Manual (door William Kershner) aangeschaft maar het is een boek uit Amerika waar de FAA geldt. In...
  3. A

    Excuses aan Iz en Capt. Oveur

    Beste Iz en Capt. Oveur, ik wil aan jullie mijn excuses aanbieden. Ik heb zelf inderdaad niet de moeite genomen om het een en ander goed uit te zoeken alvorens ik ergens een thread over wil starten. Ik snap jullie irritatie. Airwork is geen doorsnee forum waar honderden mensen topics starten en...
  4. A

    Qatar airways FO's met +1000 uur

    Ik las op de site van QA dat ze FO's aannemen met minimaal 1000 uur.. Hoe kom je aan 1000 uur als je net van de opleiding af komt met 200(?) uur???
  5. A

    Aannames KLM Transavia

    Hoeveel mensen worden er per jaar gemiddeld aangenomen bij de KLM en/of Transavia? (Inc. die van de bufferlijsten afkomen) ik weet dat dit een slechte tijd is maar kan iemand een indicatie geven van de afgelopen 2 jaar en misschien een verwachting voor de komende 2/3 jaar??
  6. A

    30 jaar kans op baan?

    Hallo allemaal, ik vroeg me of het een realistisch scenario is dat een 30 jarige kans bij de KLM maakt als hij/zij net klaar is met de KLS/NLS??
Back
Top