Excuses aan Iz en Capt. Oveur

Appelle

New member
Beste Iz en Capt. Oveur, ik wil aan jullie mijn excuses aanbieden. Ik heb zelf inderdaad niet de moeite genomen om het een en ander goed uit te zoeken alvorens ik ergens een thread over wil starten. Ik snap jullie irritatie. Airwork is geen doorsnee forum waar honderden mensen topics starten en van alles door elkaar roepen. Hoewel jullie geïrriteerd reageerden op mijn vragen had ik daar niet zo hard op in moeten gaan.
 
Ik was niet boos, alleen wat verdrietig :grijns:

Nee joh, jij stelt als noob een wat gekke vraag, ik geef een wat onbeleefd en onconstructief antwoord. Ik denk dat iedereen de insteek van beide kanten wel begrijpt.
 
Ik was niet boos, alleen wat verdrietig :grijns:

Nee joh, jij stelt als noob een wat gekke vraag, ik geef een wat onbeleefd en onconstructief antwoord. Ik denk dat iedereen de insteek van beide kanten wel begrijpt.

Pfff wat overdreven dit zeg, jullie kiezen er toch zelf voor om deze "noob" z'n post te lezen en er op te reageren??

Misschien moeten we in de toekomst eerst aan onze luchtvaart-goden Iz en Oveur vragen wat er gepost mag worden op dit forum... Want het kan natuurlijk niet dat jullie Top Gun-ogen steeds bevuild worden met posts van zogeheten "noobs".....:1855:
 
Beste Iz en Capt. Oveur, ik wil aan jullie mijn excuses aanbieden. Ik heb zelf inderdaad niet de moeite genomen om het een en ander goed uit te zoeken alvorens ik ergens een thread over wil starten. Ik snap jullie irritatie. Airwork is geen doorsnee forum waar honderden mensen topics starten en van alles door elkaar roepen. Hoewel jullie geïrriteerd reageerden op mijn vragen had ik daar niet zo hard op in moeten gaan.

Lieve Mona,

Ik heb vandaag iets ergs gedaan. Ik heb mannen in het pluche beledigd op een openbaar forum.
Hoe moet ik nu verder ?


Liefs blauw luchtje

onderdanig+schoothondje.gif
 
Beetje jammer dat jullie deze thread een negatieve wending willen geven, daar het bedoeld is om dingen te klaren en achter ons te laten. Iz en Capt. Oveur zijn ervaren mensen waar ik respect voor heb. Zij kozen ervoor om op een bepaalde manier te reageren maar ik koos ervoor om daar weer buitenproportioneel op in te gaan. Daarom leek excuses mij gepast.
 
Kijk dat is nou Airwork in het klein, altijd wel iemand die denkt dat andere interesse hebben in zijn bijdehand commentaar en dus menigeen draadje weer moeten verzieken.
@ Harrie en Blauwe Lucht: Heren aandacht te kort?
@ Appelle: Complimenten.
 
Jemig, Harrie en Bluesky, get a life.

Appelle, je hoeft je aan mij niet te verontschuldigen. Je hoeft ook m'n woorden aan jou niet persoonlijk op te vatten en zoals ik al zei, het is natuurlijk ook ter leeringh ende vermaak (vooral dat eerste) voor vele anderen die mee lezen, dat is namelijk de belangrijkste functie van dit forum, voorlichting aan aspirant vliegers.

En ja, door de jaren heen heb ik Airwork zien groeien van een klein BB in relatief goede (maar ook niet fantastische) tijden naar een enorm forum waar veel mensen heel nuttige informatie vandaan halen in toch wel behoorlijk verrotte tijden (oorzaak nu: economische crisis, slechtere arbeidsvoorwaarden en VEEL te veel vliegers die worden opgeleid en geen baan krijgen).

Dat de zachte benadering ("nou, als ik jou was zou ik er nog eens even over nadenken") niet werkt voor iemand die een droom voor ogen heeft en het idee heeft dat hij/zij de slechte kansen kan overwinnen, is me inmiddels duidelijk geworden. Dus vandaar dat mijn aanpak wat harder en provocerender is geworden, met opzet. Niet om af te zeiken, maar wel om iemand wakker te schudden. Want vlieger worden omdat het alleen maar je droom is, is een heel slecht idee. Ik raad het niet af, maar je moet er juist nuchter naar kunnen kijken, alle feiten op tafel hebben en die roze bril al lang hebben weggegooid.

Overigens zal ik hier nooit iets zeggen wat ik iemand face-to-face ook niet zou zeggen. Dat is het nadeel van anonimiteit op internet, men zegt vaak andere, extremere dingen dan ze zouden zeggen als iedereen wist wie het was. Door de oude posts op dit forum is het niet moeilijk te achterhalen waar ik vlieg en wie ik ben. Dat ik van mening ben dat iemand dan liever hier op z'n pik is getrapt dan een dramatische levensbeslissing neemt op basis van feel-good gevoel, doet daar niets aan af.

Appelle, ik denk dat je in ieder geval je wake-up call hebt gehad en als je een weloverwogen beslissing maakt om het te gaan proberen dan wens ik je veel succes.
 
Pfff wat overdreven dit zeg, jullie kiezen er toch zelf voor om deze "noob" z'n post te lezen en er op te reageren??

Misschien moeten we in de toekomst eerst aan onze luchtvaart-goden Iz en Oveur vragen wat er gepost mag worden op dit forum... Want het kan natuurlijk niet dat jullie Top Gun-ogen steeds bevuild worden met posts van zogeheten "noobs".....:1855:
Die eerste zin was niet serieus bedoeld Harrie. Ga eens een biertje drinken of zo.
 
Back
Top