Search results

  1. Lion with Wings

    KONY 2012: STOP KONY

    MAKE KONY FAMOUS TO STOP HIM Wilt u a.u.b. even de tijd nemen voor KONY 2012? KLIK HIER OM DE VIDEO TE BEKIJKEN KONY 2012 is a film and campaign by Invisible Children that aims to make Joseph Kony famous, not to celebrate him, but to raise support for his arrest and set a precedent for...
  2. Lion with Wings

    Vliegtuigcrash in Rusland

    Doden door vliegtuigcrash in Rusland Laatste update: 21 juni 2011 00:47 MOSKOU - In Rusland zijn meerdere mensen om het leven gekomen door een vliegtuigongeval. Er waren 43 passagiers en vijf bemanningsleden aan boord van de Toepolev Tu-134, die neerstortte in de omgeving van de...
  3. Lion with Wings

    Tip: Op TV

    Naast talloze informatie, foto's en video's over de luchtvaart op het internet, hebben we natuurlijk ook nog onze oude vertrouwde televisie waar van tijd tot tijd ook wat interessants langskomt. Misschien kunnen we door middel van deze topic elkaar tippen wanneer er iets leuks of interessants...
  4. Lion with Wings

    Reclamevliegtuig neergestort op vliegveld Gelderse Teuge

    Reclamevliegtuig neergestort op vliegveld Gelderse Teuge Op het vliegveld van het Gelderse Teuge is vanmiddag kort voor drie uur een vliegtuig neergestort. Bij de crash is volgens de politie één persoon zwaargewond geraakt. Of de gewonde persoon de piloot van het reclamevliegtuigje was kon de...
  5. Lion with Wings

    AI 1107

    Goedenavond allemaal, Ik weet het, mijn eerste post is tevens een nieuwe topic. Maar dan is het wel gelijk een waar ik zeer enthousiast over kan zijn. Ik hoop niet dat jullie hier te hard over zullen zijn. Ik ben namelijk (onder voorbehoud van mijn medical check) geplaatst in de juli klas bij...
Back
Top