Search results

  1. W

    Onlangs GU DLR gedaan?

    Iemand onlangs nog de GU bij het DLR gedaan? Ik vraag me af of dit lijstje nog een beetje klopt: Dreieckstest Optischer Wahrnemung Akustischer Gedächtnis Kurvenzählen Würfelklappen Würfelrotieren Monitoring und Instrumentekoordination Kopfrechnen Textaufgaben ATPL Englisch ATPL Deutsch...
  2. W

    VFR take-off minima

    Vraagje: Ik kan nergens iets vinden in de AIS package over de VFR take-off minima. Er staat me iets bij van een 1000' ceiling en 5 km. Iemand een idee of dit klopt en waar ik het kan vinden? Bedankt!
  3. W

    Dilemma

    Wat doen piloten die in één deel van de wereld werken, maar in het andere -waar ze veel liever werken- op selectie mogen komen. Dit houdt wel in dat ze waarschijnlijk hun huidige baan kwijtraken, omdat de selectie uit verschillende onderdelen bestaat, die verspreid over ongeveer 3 maanden...
  4. W

    Werk als instructeur in NL

    Kan iemand me iets vertellen over werkgelegenheid voor de instructeurs in Nederland? Wat voor eisen worden er gesteld? Zijn er veel werkgevers? Is het net zo moeilijk om aan de bak te komen voor dit werk als voor piloten die bij airliners op zoek zijn? Iemand misschien een idee van een salaris...
  5. W

    Conversie naar JAA?

    Een veelbesproken onderwerp op Airwork. Vooral bij wannabees like me, die graag buiten Europa hun opleiding willen doen omdat ze dan lekker naar het buitenland kunnen en bovendien een hoop geld kunnen besparen op de opleiding. Maar dan wil je weer terug naar Nederland, want daar wonen toch al...
  6. W

    CPL behouden

    Ik vraag me af wat ervoor nodig is om je (buitenlandse) CPL, als je deze eenmaal hebt, te behouden. Moet je daarvoor een aantal uren per jaar maken of iets dergelijks? En verschillen deze regels ook nog per land misschien? Ik hoop dat jullie me hierop antwoord kunnen geven!
  7. W

    Opleiding in Nieuw Zeeland

    Hallo Allemaal, Ik ben 22 en van plan een opleiding tot piloot in Nieuw Zeeland te doen en ik vroeg me af of jullie denken dat dat een goed idee is. Ik zou dan in 1 jaar mijn CPL/IR halen (ICAO). http://flighttraining.co.nz/Aviation%20Academy/Home De voordelen zijn dat het ongeveer 4 keer zo...
Back
Top