Search results

  1. A(b)IR

    AI 1207

    Melden maar!:biertje:
  2. A(b)IR

    Nieuwe broker

    Het nieuwe fenomeen dat haar eigen status beperkt tot Een nieuw Europees concept. http://www.vliegjaa.nl/ Roept u maaaaaaaaar!
  3. A(b)IR

    AI1111

    ---
  4. A(b)IR

    Waarom niet internationaal?

    Deze vraag is gericht aan iedereen. Ik kan er heel interessant een verhaaltje bij gaan typen over de keuze voor een vliegschool, maar ik stunt al een hele tijd met deze vraag. Jullie weten wat ik bedoel. Het zijn sombere tijden:blabla:, maar waarom zou je je kansen op een baan dan niet...
  5. A(b)IR

    Kijk aan, dat zijn nog eens verwachtingen!

    Als de opleiding 2 jaar duurt, lijkt het wel goed te zijn om nu te beginnen toch? Of moet ik die roze bril nog even aan de kant houden. BA neemt inmiddels weer piloten aan, evenals Arkefly(http://www.aviabanen.net/nl/site/?Job=840) en andere grote maatschappijen in bijvoorbeeld Azië. Ook Ryanair...
  6. A(b)IR

    Vreemd? Of begrijp ik het niet?

    EDIT: Dank voor info!
  7. A(b)IR

    6de vliegles gaat de MIST in

    Daar zat ik dan, als jong jochie (16) tussen de luchtverkeersleiders van EHHV. Starend uit het raam naar de regen, veel wind, veel bewolking en naar onze Diamond Dimona die op het natte gras staat. Laat ik bij het begin beginnen. Zondagmorgen, ik dacht dat ik weer een mooie leuke leerzame...
  8. A(b)IR

    METAR's EHRD/EHAM terugvinden?

    Titel spreekt voor zich denk ik, kan iemand me helpen dmv een link? Datum: 30-05-2010 Tijd: Circa 15:00
  9. A(b)IR

    ADHD?

    Beste vliegers, Ik en een vriend zitten samen met een vraag, die als volgt luidt: Mag/kan je verkeersvlieger worden als je ADHD hebt? Wij konden hier geen topic over vinden, dus vandaar een nieuwe. Alvast bedankt! CYA!
  10. A(b)IR

    First flight!

    ik houd van vliegen en dat is wederzijds.. zaterdag 24 oktober, ik word wakker en werp een blik naar buiten. De zon!? geen zon!? regen! zoals voorspeld door Mnr. Paulesma. laptop aan; airwork>meteo: hmmm ziet er niet goed uit? zal het doorgaan? Een proefles bij de ACV zou voor mij om 1 uur...
  11. A(b)IR

    goede stageplaats?

    Hallo airworkers,:rt: Question: Ik ben heel erg geintereseerd in een baan in de luchtvaart, mijn voorkeur gaat uit naar KLM, maar een andere grote europese luchtvaart maatschappij is natuurlijk ook prima. Vandaar dat ik graag selectie wil doen bij de KLS, zodra ik in het bezit ben van het...
  12. A(b)IR

    hulp gevraagd aan ervaren vliegers

    Hallo ervaren vliegers, Ik heb een vraag: Ik doe nu 3HAVO en wil heel graag vlieger worden :blabla:. Ik ben nu 15 en als ik mn havo diploma heb ben ik 17. Ik zat er aan te denken om gelijk daarna met de KLS in Eelde te beginnen. Ik zoek elke dag steeds meer info over het beroep en het lijkt me...
Back
Top