Search results

  1. P

    Brussels airlines base Düsseldorf

    Beste piloten, Kan iemand meer info geven over Brussels airlines positie FO A340 base DUS? Selectieprocedure, Rooster, salaris, sec. arbeidsvoorwaarden etc? Groet
  2. P

    Enroute aircharts

    Beste vliegers, Ik kan niet posten in beroepspiloten, vandaar dat ik het hier doe. Ik ben opzoek naar enroute aircharts communication sheets van de website aircharts.ch De website lijkt niet up-to-date, je kan geen contact met ze leggen. Het zijn niet de aircharts van de website...
  3. P

    Typeratingskosten als aftrek studiekosten

    Beste leden, Mijn huidige werkgever heeft mijn typerating vooraf voor mij betaald, maar houdt elke maand een vast bedrag in van mijn inkomen om zo de kosten voor de typerating terug te vorderen. Ik heb de rekening voor de typerating in mijn bezit. Kan ik de kosten voor de typerating aangeven...
  4. P

    Standaardstudieperiode

    Beste leden, Graag jullie hulp! Voor het jaar 2011 heb ik studiekosten als aftrekpost opgegeven. De belastingdienst vroeg mij om bewijsstukken en kopie van mijn diploma (brevet). Ik heb keurig alles opgestuurd. Het ging om een bedrag rond de €19000,- Vervolgens een brief terug gekregen van...
  5. P

    Bartolini Air

    Heeft iemand ervaring met Bartolini Air gevestigd in Lodz Polen? Evt aanmerkingen?
  6. P

    BTW aftrek opleidingskosten

    Beste leden, Ik heb zoekfunctie gebruikt, maar kon geen duidelijke antwoorden vinden. Ik ben momenteel bezig met m'n PPL en ga vervolgens starten met ATPL. Ik doe de opleiding modulair om uiteindelijk mijn beroep van te maken. Alleen bij de facturen van mijn vliegschool zie ik dat ik wel BTW...
  7. P

    Pilot Shop in New York

    Beste leden, Ik ben bezig met mijn PPL opleiding, alleen heb ik een goede headset nodig. Een vriend van mij gaat over paar weken naar New York, Manhattan. Ik wil voornamelijk een Bose headset laten halen en andere kleine spulletjes voor PPL/ATPL. Ik weet wel dat er 2 Bose winkels te vinden...
  8. P

    Vliegopleiding in Turkije

    Beste leden, Ik ben van plan om een vliegopleiding te volgen, alleen niet in Nederland. Naar mijn idee hoef ik mijn mening niet te onderbouwen. Hoe graag ik ook piloot wil worden, ik heb m'n grenzen, ik zal geen ton neerleggen voor een opleiding terwijl ik weinig kans heb op een baan, althans...
Back
Top