P
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • Ja hoor, modulair is prima te doen, als je een beetje zelfdicipline hebt. Ik heb er voor gekozen om de ATPL theorie fulltime te doen. Maar ook dit kan je parttime doen. Singles and Twins is een PRIMA school. Erg student gericht en geen bullshit. (ook geen luxe, maar daar kom je niet voor :) ).

    Groeten

    André
    E
    http://www.thkucusokulu.com/mezunlarimiz.aspx

    hier staat alleen maar THY :S?

    maar ik geloof je eerlijk gezegd komt Ayjet ook veel professioneler over . Alleen de website al. Maar weet jij of die lessen in het engels zijn of in het turks kon ik niet vinden op de site? En ik ben pas 17 en zit in 5 HAVO, dan kan ik daar niet studeren of wel? Want volgens mij willen ze universitaire mensen?
    E
    Maar ik vind het zo raar om te geloven dat thk slecht is want op hun site gaat wel iedereen naar THY zover ik begrepen heb
    E
    ok,

    Bende bilmiyorum artik, ne yapacigimi :S. Kijk wat voor discussie het is geworden in jou topic :D. Babam THYda birisini taniyor ve yarin telefon edecek, bilgi icin. Misschien wordt het wat :D
    Merhaba Engin,

    ben iyiyim, sagol. voor zowel ayjet als THK is er geen selectie. je moet gewoon voldoen aan de voorwaarden, zie beide internet sites.

    Vallaha kafa karisti, Sierra tango zegt dat kwaliteit echt matig is. studenten van ayjet halen de assessment niet zegt hij, dus dan is er wel een probleem. ik twijfel momenteel ontzettend. THK ben ik geweest, in Ankara en Izmir, nog 2 weken geleden. ze kwamen niet professioneel over, ze konden mij niets overhandigen, geen cijfers etc niks. ik vroeg of ik kon mee kijken hoe er les werd gegeven, dat werd zelfs geweigerd. dus ik laat de rest aan jullie over.

    ik heb 2 vrienden die bij ayet bezig zijn. eentje is momenteel klaar. ik ga ze proberen te bellen. als ik meer info heb, dan laat ik je weten.

    selam
    E
    merhaba psychopat ;)

    nasilsin? Ik had een vraag over de aanname van THK. Moet je een selectieprocedure doen om bij hun in aanmerking te komen voor een studie, en kun je wat meer vertellen over hoe de school eruit zag (professioneel)? Wat is trouwens beter Ayjet of THK? Ik denk THK toch?

    selamlar,

    Engin
    Merhaba Engin,

    Gesprek ging goed. Ik ben bij THK in Ankara geweest. Daar hebben zelfs eet- en verblijfplaats voor 300 TL per maand. Ik ga binnenkort kijken in Izmir. Het weer is daar immers beter.

    Ik laat je weten als ik daar ben geweest
    E
    Hallo psycho,

    ik (Engin) heb ook een NL en TR nationaliteit en ik wil ook graag in Turkije studeren, maar ik was erg nieuwschierig naar hoe je gesprek daar is verlopen? Mijn droom is voor THY te vliegen, is erg moeilijk maar insallah lukt het. Wat heb jij allemaal gedaan bij THK of moet je er nog heen? Ik hoop dat je me wat kunt vertellen wat je allemaal gedaan hebt/gaat doen.

    Alvast bedankt,

    Engin
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top