Search results

  1. Raphael_Lito

    David Clark H10-13.4 te koop aangeboden

    Zie advertentie! Verkocht! Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Raphael_Lito

    Aftrek studiekosten verekend met wereldinkomen

    Wie van jullie heeft ervaring met het volgende: Ik werk sinds 5 jaar in Duitsland, maar ben al die tijd gewoon in Nederland blijven wonen. Ik heb mijn pilotenopleiding natuurlijk in Nederland opgegeven als studiekosten, verder doe ik ieder jaar aangifte in Nederland maar hoef hier nooit wat te...
  3. Raphael_Lito

    Hypotheekrente aftrek!

    http://www.nu.nl/economie/2785524/nieuw-belastingverdrag-met-duitsland.html Klinkt als goed nieuws, ben benieuwd naar de details! Iemand al meer informatie?
  4. Raphael_Lito

    Steuernr. LH Cargo

    Heren (en dames), wie kan mij helpen aan het Steuernr. van LH Cargo wat ik in moet vullen op mijn Antrag Bescheinigung beschraenkt steuerpflichtige Arbeitnehmer? Alvast bedankt, Gr. R_L
  5. Raphael_Lito

    Verlengen SEP (Duits Brevet) in Nederland?

    Hallo, Is er toevallig iemand die ervaring heeft met het volgende: Ik heb een duits JAA brevet waarvan de SEP rating verlopen is, om deze te verlengen moet ik dus een Prof-check doen. Aangezien ik in Nederland woon, zou ik deze check natuurlijk het liefst gewoon in NL doen. Maar, de SEP...
  6. Raphael_Lito

    Artikel Telegraaf

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2766104/__Piloot_met_slok_op_is_brevet_kwijt__.html?p=1,2 Vervelende gebeurtenis, maar, waar ik me echt aan kan storen zijn de reacties op de telegraaf site: ik citeer: 'allemaal overdreven,die vliegertjes staan allemaal op auto-piloot.en met die paar...
  7. Raphael_Lito

    Sky-Taxi....

    Bedrijfsprofiel EPST is een piloten selectie en opleidingsinstituut. Namens Sky-Taxi zoeken wij op korte termijn een: First Officer - Cessna Mustang (VLJ) (M/V). Vacaturebeschrijving Taxi vluchten binnen Europa uitvoeren alsmede de invoering van strikte SOP’s voor deze nieuwe operatie en in...
  8. Raphael_Lito

    Eurowings/Cityline ?!

    Ik kwam het volgende tegen op PPJN, Current Situation: Payscale-adaption in three steps to CLH very certain. Outlook: someone tries to buy all remaining papers...rumours about to become all 100% daughter of Lufthansa. Knauff sells. And merger with clh possible due to cost...
  9. Raphael_Lito

    STBY Kamer/Woning gezocht FRA

    Ik ben samen met een collega op zoek naar een STBY-woning of STBY-kamer in de buurt van FRA airport, iemand nog tips? Alvast bedankt, Gr.
  10. Raphael_Lito

    Duits kenteken rijden in NL

    Iemand wellicht ervaring met het volgende: Als je werkt in Duitsland, hier (netjes) belasting betaald en woont (STBY Woning), maar nog ingeschreven staat in Nederland, is het dan mogelijk om een auto in Duitsland te kopen en op Duits kenteken te rijden? Alvast bedankt, Groet, R_L
  11. Raphael_Lito

    Bankzaken in Duitsland

    Hoi allen, ik begin zeer waarschijnlijk binnenkort bij Lufthansa Cityline (alleen nog de medische keuring, de rest is achter de rug...). Ik moet nu wat zaken gaan regelen m.b.t. het arbeidscontract daar, mijn belangrijkste vraag is welke bank de meeste Nederlandse vliegers hier gebruiken. Ik...
  12. Raphael_Lito

    Lufthansa Cityline DLR - FQ

    Hoi, wie heeft er recent (of niet recent, alle info is nuttig...) deelgenomen aan de FQ voor Lufthansa Cityline? Ik zou graag wat ervaringen horen van mensen, en ben vooral erg benieuwd naar de te verwachten opdrachten... alvast bedankt, Gr.
  13. Raphael_Lito

    CTC Aviation

    Hallo, ik ben op zoek naar wat informatie over het ATP programma van CTC. Op de website staat vermeld dat er geen nieuwe application aangenomen worden, toch is het mogelijk om een application form in te vullen. (Dit was een aantal maanden geleden niet het geval) Betekent dit dat er nu wel weer...
Back
Top