Search results

  1. Raphael_Lito

    David Clark H10-13.4 te koop aangeboden

    Zie advertentie! Verkocht! Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Raphael_Lito

    Aftrek studiekosten verekend met wereldinkomen

    Wie van jullie heeft ervaring met het volgende: Ik werk sinds 5 jaar in Duitsland, maar ben al die tijd gewoon in Nederland blijven wonen. Ik heb mijn pilotenopleiding natuurlijk in Nederland opgegeven als studiekosten, verder doe ik ieder jaar aangifte in Nederland maar hoef hier nooit wat te...
  3. Raphael_Lito

    Hypotheekrente aftrek!

    http://www.nu.nl/economie/2785524/nieuw-belastingverdrag-met-duitsland.html Klinkt als goed nieuws, ben benieuwd naar de details! Iemand al meer informatie?
  4. Raphael_Lito

    Steuernr. LH Cargo

    Heren (en dames), wie kan mij helpen aan het Steuernr. van LH Cargo wat ik in moet vullen op mijn Antrag Bescheinigung beschraenkt steuerpflichtige Arbeitnehmer? Alvast bedankt, Gr. R_L
  5. Raphael_Lito

    Verlengen SEP (Duits Brevet) in Nederland?

    Hallo, Is er toevallig iemand die ervaring heeft met het volgende: Ik heb een duits JAA brevet waarvan de SEP rating verlopen is, om deze te verlengen moet ik dus een Prof-check doen. Aangezien ik in Nederland woon, zou ik deze check natuurlijk het liefst gewoon in NL doen. Maar, de SEP...
  6. Raphael_Lito

    Artikel Telegraaf

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2766104/__Piloot_met_slok_op_is_brevet_kwijt__.html?p=1,2 Vervelende gebeurtenis, maar, waar ik me echt aan kan storen zijn de reacties op de telegraaf site: ik citeer: 'allemaal overdreven,die vliegertjes staan allemaal op auto-piloot.en met die paar...
  7. Raphael_Lito

    Sky-Taxi....

    Bedrijfsprofiel EPST is een piloten selectie en opleidingsinstituut. Namens Sky-Taxi zoeken wij op korte termijn een: First Officer - Cessna Mustang (VLJ) (M/V). Vacaturebeschrijving Taxi vluchten binnen Europa uitvoeren alsmede de invoering van strikte SOP’s voor deze nieuwe operatie en in...