Search results

  1. S

    Middle East

    Voor diegenen die denken over naar het Midden Oosten te gaan: Eithad Airways: geen salaris verhoging sinds 8jaar. Emirates Airlines: Salarisverhoging sinds september 2014 5% ze verwachten nog een salarisverhoging deze maand Qatar Airways: Salarisverhoging: nog geen 3 procent sinds vorig jaar...
  2. S

    Pprune warning

    Beste collega's, Voor jullie die zich ook op pprune bevinden even een belangrijke waarschuwing. Pprune heeft onlangs het IP adres van een aantal leden getraceerd en de betreffende leden een mail gestuurd dat zij een rechtzaak zullen hebben. Pprune is officieel gevestigd in de VS en de...
  3. S

    Noise Abatement EU

    Voor mij heel normaal als in Europa vliegt dat 1500/3000 Thrust red en acc alt zijn. Nu vloog ik laast met een niet Europeaan die er de Jeppesen bijhaalde en 800ft als thr red alt wou hebben. 800ft staat daar als min in vermeld voor NADP1 wat ons bedrijf volgt. Heeft iemand misschien een...
  4. S

    SE Go Around in Circling Approach

    De normale (all engines operating) procedure bij een GA in een circling approach is dat je de GA procedure volgt van de baan waar je de instrument nadering voor deed. Ref is JEP ATC ch7 Maar bij N-1 moet je volgens mij de engine out procedure volgen van de runway for landing. Weet iemand een...
  5. S

    Logging night hours??

    Volgens mij doe ik dit al jaren fout maar heeft iemand misschien een verwijzing naar de juiste regel in de wetgeving over hoe je nou precies nachturen mag loggen? Thx Speedster
  6. S

    FI Refresher course

    Goh, heeft er iemand toevallig laatst nog zijn FI rating vernieuwd? Ben op zoek naar een refresher course en ben benieuwd naar ervaring van anderen, vooral wat betreft de flight check. Hoe kies je de examiner en wat houdt die check nou precies in?? Beetje lastig te regelen vanuit het...
  7. S

    Cockpit4U

    Anybody at Cockpit4U? Ik probeer met hen te communiceren maar dat gaat een beetje moeizaam. Ze zijn echt supertraag met de email en per telefoon zeggen ze dan weer dat het zo geregeld is. Nou ja, enig landgenoot daar aanwezig die weet hoe het daar aan toe gaat? Speedster
  8. S

    Even iets anders FS A320 Add on

    Wil graag weten welke A320 Add on's voor FS vliegend Nederland gebruikt. Heb zelf de Wilco A320 Pilot in Command, maar moet zeggen dat die aardig vastloopt. Zal vast zijn omdat ik op een laptop bezig ben maar FS doet het zelf prima. Wat voor joy stick gebruiken jullie, kan geen geschikte vinden...
  9. S

    Gezocht: Nederlanders bij Wizz

    Ben op zoek naar Nederlanders die bij Wizzair werken. Anybody? Speedster
Back
Top