Even iets anders FS A320 Add on

Speedster

New member
Wil graag weten welke A320 Add on's voor FS vliegend Nederland gebruikt.
Heb zelf de Wilco A320 Pilot in Command, maar moet zeggen dat die aardig vastloopt. Zal vast zijn omdat ik op een laptop bezig ben maar FS doet het zelf prima.
Wat voor joy stick gebruiken jullie, kan geen geschikte vinden.
Tuurlijk ben ik al bij de nodige pilot shops langsgeweest maar ben erg benieuwd wat jullie gebruiken.

Speedster
 
hmm, destijds had ik een SFS F15 stick, ligt nu in de kast. Goed spul trouwens, doch niet meer nieuw te koop.
Geen idee of het aan de laptop ligt maar je zou eens op een fs forum de vraag kunnen stellen met je specs van de laptop.
Wilco heeft misschien updates voor pic a320? Of misschien wel tips op hun eigen forum?

cheers!
 
Heb zelf een keer Just Flight A320 Professionel gekregen. Erg mooi en waarheidsgetrouw pakket. Was erg handig tijdens de typerating A320 omdat ik al een aardig idee had hoe alles werkte.
Ik doe er eigenlijk nooit wat mee, dus als je interesse hebt PM me dan maar even. Is tegen een schappelijk prijsje over te kopen (CD + manual).

Grtz
 
Ikzelf gebruik altijd de Yoke en Rudder pedals van CH Products. Dat is meteen 100 keer leuker dan vliegen met een gewone joystick. Ik weet niet of je een ingewikkeld model zoekt van de FS A320 inc. FMC en dat soort zaken, maar op een laptop waar dat niet zo soepel op draait zou ik eens kijken naar de Airbussen van de IFDG. http://www.ifdg.net/ Die zijn niet moeilijk te vliegen en erg framerate vriendelijk voor je laptop.
mvg

* Ik zou zo'n onderwerp de volgende keer aansnijden in de Crewroom, daar past het beter thuis
 
Last edited:
Back
Top