Search results

  1. prettyfly

    ME IR verlengen - waar beste prijs?

    Wie heeft er een goede tip waar je ME IR (op de sim!) voor de beste prijs verlengd kan krijgen? Met pilots4pilots ben ik bekend (met de prijs). Weet iemand een goedkoper alternatief? :)
  2. prettyfly

    nachturen vliegen - huren

    Heeft iemand een suggestie waar (in Europa) je een betaalbare en betrouwbare IFR kist kan huren (vliegschool oid) om nacht uren mee te maken in een korte tijd? thanks voor suggesties!
  3. prettyfly

    LOL verzekering bij parachutespringen

    Beste collega's, Onlangs ben ik begonnen met het uit een vliegtuig springen, in plaats van er in blijven zitten. Ik vind het ontzettend leuk en verwacht hier ook mee door te willen gaan. Wellicht loopt hier iemand rond die me meer kan vertellen mbt de LOL verzekering. Alvast bedankt!
  4. prettyfly

    weer een nieuwe opleiding (aanbieder)?

    http://executiveflight.nl/efa/flight-training.html via de 'nieuwe links' op de homepage airwork deze opleiding gezien. iemand enig idee hoe deze opleiding in elkaar steekt? lijkt me dat er weer iemand is begonnen het 'gat in de markt' te vullen met brokeren in vliegopleidingen! :stapelge...
  5. prettyfly

    Dikke mensen extra betalen voor tickets

    Wat vinden jullie hiervan? Ik zeg prima!
  6. prettyfly

    FI in US

    Hallo alle Amerika experts, Ik ga (waarschijnlijk) binnenkort mijn (JAA) FI rating in Florida, daarbij vroeg ik me af wat de mogelijkheden zijn om een tijdje in Amerika te blijven en te werken als FI. Volgens de meneer die ik gister heb gesproken ga je niet 'even naar de office' met je JAA...
  7. prettyfly

    vluchten/airlines in zuid amerika

    Ik vroeg me af of hier misschien iemand is die wat meer weet over de maatschappijen in zuid amerika .. Ik ben op zoek naar continentale vluchten tussen quito en cuzco, en lima en guatemala city. Waar kan ik het beste kijken voor het boeken van (goedkope!) vluchten? Wat ik tot nu toe op...
  8. prettyfly

    open dag Ryanair East Midlands

    Hallo allemaal! Ik heb me onlangs ingeschreven voor de open dag van ryanair op east midlands voor 16 december, ik heb alleen nog niks van ze gehoord.. geen confirmation of andere informatie. Weet iemand misschien of het de bedoeling is dat ik hier gewoon heen ga of dat ik er nog achterna moet...
  9. prettyfly

    IFR op MSflightsim

    Hoi, Ik ga binnenkort beginnen met IFR op de sim in mijn opleiding... en was van plan vast te oefenen met mijn MSflight simulator... Heb alleen een probleempje.. ik kan mijn fake cessna niet echt onder controle houden met mn joystick.. Weet iemand toevallig of er ook een optie op zit dat...
  10. prettyfly

    Te koop: overhemden!

    Hoi! Ik 5 nieuwe overhemden te koop, boordmaat 37 met korte mouwen... Ze zijn mij te groot :( nog speciaal laten opsturen door mama, de winkel waar ze die kocht hadden geen 35 meer dus ik dacht het is wel ok.. niet dus! Ziet er niet uit! Wie belangstelling heeft... 20 euro per stuk...
Back
Top