open dag Ryanair East Midlands

prettyfly

New member
Hallo allemaal!

Ik heb me onlangs ingeschreven voor de open dag van ryanair op east midlands voor 16 december, ik heb alleen nog niks van ze gehoord.. geen confirmation of andere informatie.
Weet iemand misschien of het de bedoeling is dat ik hier gewoon heen ga of dat ik er nog achterna moet bellen of mailen? (heb ook geen idee waar ik een telefoonnummer zou kunnen krijgen..)
Zijn hier mensen die al eens naar een open dag van Ryanair zijn geweest? Wat vonden jullie er van?
Thanx in advance :)
 
Heren ingewijden,

Ik zit een beetje te twijfelen of ik zal gaan. Zit nl. een beetje krap qua tijdsplanning met mijn ME-IR, en hier heen gaan is 1 dag niet vliegen. En het weer werkt toch al zo mee....

Kijk, je krijgt hier natuurlijk veel info, maar ik weet al zeker dat ik de CAE RYA MCC incl assessment ga doen. En krijg ik dan de kans om de RYA TR te doen, dan is de keus ook snel gemaakt.

Heb je er buiten de info nog extra voordeel bij? Ik bedoel, gaan ze je onthouden en op moment dat je solliciteert "hey, die was ook op de open dag".
Heb wel een flauw vermoeden naar het antwoord toruwens....

Zit even naar vluchten te kijken, zaterdag heen en dan gaat er op zondag om 18:20 een vlucht terug (BmiBaby) naar AMS.
De dag is om 16:00 afgelopen. Zou dit genoeg speling geven?
Ik neem aan dat je van RYA zeer snel in de terminal bent. Of is het off-airport?

Bedankt voor de info.

Groeten,
JC
 
Het kan nooit kwaad te kijken....terminal is 5 minuten lopen van het RYR-gebouw, dus dat is geen probleem (ik denk dat je nog wel een dik uurtje aan de koffie zit) :biertje:

En voor wat betreft het feit dat je haast hebt: ikzelf heb na afronding opleiding (16 maanden met veel duwen en trekken en haast-haast) nog 2,5 jaar rondgezocht naar een baan...dat dagje ME-IR kan je wel missen

Was de afgelopen dagen vrij, morgen weer an die Arbeit, dus dan ga ik even rondvragen over wat en wanneer

Even een edit-je (krijg nl net een intern mailtje): You can contact either Ash Ahmed on (0044) 1332 815 954 or Steve Wood on (0044) 1332 815966 - they both work in recruitment at EMT.

Maar ik zal het in ieder geval nog even navragen
 
Er zijn mensen die voor selectie zijn uitgenodigd op zo'n open dag. Zorg dat je een CV bij je hebt. Ik zou er zeker heengaan.
 
@ JC: klein aanvullinkje voordat je naar het verkeerde land gaat voor een open dag: RYA is Ryan Air Arctic Transportation in de States (bloody Anchorage!! Koud man!)....
http://www.atsak.com/
Stomtoevallig, maar geen gelieerd bedrijf

Onze Ryanair is RYR (ICAO) of FR (IATA)

Ik denk dat de reistijd nu ook wel meevalt

Groet! :biertje:
 
Ja het is nu duidelijk dat je bovenstaande nummers moet bellen zodra je wat meer wil weten

Groet!
 
Back
Top