Search results

  1. V

    Bezuinigingen defensie

    Schiet mij maar lek .... :1855: Ik weet dat ik een beetje achter loop met de info omdat ik aan de andere kant van de wereld zit. Het raakt mij niet meer direct, maar als ex militair wordt ik hier toch niet echt vrolijk van: Ben erg benieuwd hoe het mogelijk is om nog meer op defensie te...
  2. V

    English language proficiency test

    Op dit moment gaan alle vliegers bij mijn bedrijf richting de lokale NLA/CAA om daar deel te nemen aan de ICAO English language proficiency test. Per maart volgend jaar zou iedereen minimaal een niveau 4 moeten hebben gehaald anders dan mag niet internationaal gevlogen worden. Ik kan me...
  3. V

    Mileuheffing

    Bron: Luchtvaartnieuws "DEN HAAG - Er komt mogelijk een milieuheffing op alle vliegtickets voor vluchten binnen Europa. Waarschijnlijk stemt het kabinet vandaag in met een voorstel van staatssecretaris Van Geel (Milieu) om het vliegverkeer binnen de Europese Unie te laten betalen voor de schade...
  4. V

    Loss of license

    Ik ga binnenkort voor een maatschappij in Azie werken. Helaas zijn de voorzieningen daar niet zoals in Europa. Ik kan mij voor een groot gedeelte verzekeren maar ben op zoek naar een betaalbare loss of license verzekering omdat de maatschappij dat helaas niet in het pakket heeft zitten. Iemand...
  5. V

    Aftrekbaarheid kosten sollicitatie

    Hallo, Is er iemand die weet of en in hoeverre kosten gemaakt voor het solliciteren aftrekbaar van de belasting zijn? Een paar gesprekjes anywhere in de world kunnen qua reis- en hotelkosten toch aardig in de papieren gaan lopen. Of is het gebruikelijk dat de maatschappij dit vergoed?
  6. V

    Schiphol over de schreef?

    Werkelijk geweldig nieuws. Beetje kenmerkend voor de trieste situatie waar we in Nederland in terecht gekomen zijn. Kan iemand mij even helpen met het totaal aantal landingen op SPL per jaar? Beetje zoals aangehouden worden omdat je 0,00000000000001 km/uur te hard reed. :grijns:
Back
Top