Search results

  1. B

    VTV runde

    6,7%.. dat worden er dus 4.. beetje karig toch? Ik hoorde in de wandelgangen minimaal 15%, of ben ik nou te naief en moet ik niet zeiken in deze barre tijden? Ik weet het niet, maar dit en die MTV tot einde 2012, ik had toch wel ietsje meer verwacht van de 'nieuwe' VC, toch maar opzeggen dan...
  2. B

    CPT crj900 CLH

    Krijg ik net een mailtje van de PV dat men zich bewerben kan als CPT bij cityline, het gaat om 3 plaatsen voor 4 jaar. Er staat ook dat men verdere cpt plaatsen kan verwachten... Ik dacht dat ze daar een zware überhang aan cpt's hadden?
  3. B

    Martinair Cargo paxen

    Beste collega's van de vracht, Ik heb even een vraagje mbt het meenemen van paxen op cargo vluchten naar de USA. Bij ons LH is dit al een tijdje verboden, nu hoorde ik onlangs dat dit bij MP wel mogelijk is (dmv van een tijdelijke company ID card ofzo), klop dat? En hoe doen jullie dat dan...
  4. B

    nieuwe VTV voor CLH

    Hallo best mensen, Lees ik net de nieuwe VTV van CLH, ben je als wisselaar weer genaaid. Punt 6, de winstdeling van 2007 is alleen voor de mensen die een ungekündigte arbeitsvertrag hebben op het moment van ondertekenen. Dus fluiten naar je poen als je in 2008 gewisseld bent. Misschien kan...
  5. B

    Alte Leipziger levensverzekring + LOL opzeggen?

    Beste gewisselden, Ik ben er al uit ....
  6. B

    Op zoek naar een baan?

    Hallo, Voor diegene die nog op zoek is naar een baan heb ik deze interessante link gevonden. www.pilot-recruiting-agency.com Ziet er erg professioneel uit en een groot voordeel is dat je je als piloot volledig gratis en anoniem kunt inschrijven. In deze tijden is het zeker het proberen...
  7. B

    VC

    Tarifvertrag Lufthansa-Piloten bekommen mehr Geld Wirtschaft u. Finanzen, 29.01.2008, DerWesten, 0 Kommentare Frankfurt/Main. Die 4400 Piloten der Deutschen Lufthansa bekommen mehr Geld. Rückwirkend ab Oktober werde das Gehalt um 2,5 Prozent und ab Januar diesen Jahres um weitere drei Prozent...
  8. B

    Keert het tij?

    Hallo, Wat vinden jullie van het akkoord dat bereikt is omtrend 'dienstplangestaltung' ? -no more 6T kette -na 5T dienst 3 off -24 event off T Mogelijk 1T off ? En WTF moet ik met een diensthandy?? Groeten, Ben
  9. B

    Nieuws?

    Vrinden.... Gebeurt er nog wat rondom CLH? Ik ben schijnbaar niet de enigste die zich helemaal te pletter vliegt..... Liebe Grüße..... Hup Holland Hup....:(
Back
Top